Zodra je jezelf aan de kant van de meerderheid ziet staan, wordt het de hoogste tijd om een pauze in te lassen en hierover na te gaan denken. De kans is namelijk zeer klein dat je daar de waarheid zult vinden.”

Mahatma Ghandi.


dinsdag 23 juli 2019

God Bestaat in Alle Omstandigheden / 22 July 2019 / Door Suzanne Maresca

God Bestaat in Alle Omstandigheden
22 July 2019 / Door 

door: Shanta Gabriel voor Aartsengel Gabriel, 

Het licht van God schijnt altijd, en dit Goddelijke Licht bestaat in alle mensen, alle dingen en alle omstandigheden. De bewustwording van dit Licht zal het in jullie bewustzijn brengen en jullie in staat stellen om het vanuit een verhelderend perspectief te zien.

De Goddelijke Aanwezigheid is de energie waarin jullie leven, bewegen en je wezen hebben. Deze energie is oneindig en allesomvattend en bestaat in alle situaties. Deze waarheid kan bij tijden moeilijk te onthouden zijn. In feite kan het lijken alsof er niets dan duisternis is. Maar het herinneren van deze Goddelijke Macht die beschikbaar is, zal licht brengen in elke donkere omstandigheid.

Energie volgt de gedachte. Als je in een bepaalde situatie aan God denkt, produceert de gedachte zelf verlichting, alsof een kaars in een donkere kamer aangestoken wordt. Wanneer je om Goddelijke Orde vraagt, stuurt dat gebed deze hoogfrequente energie zodat je omringd wordt door Hemels licht en spirituele oplossingen zullen door je hele wezen stromen.

De bewustwording van Goddelijk Licht verlicht elke situatie. Elke keer dat je je naar de Bron van het ware licht keert, ben je gezegend. Wanneer zelfs één persoon zich naar het licht van God keert, is de Aarde gezegend. Deze zegen creëert verandering. Soms kan deze verandering onmiddellijk plaatsvinden, bij anderen kan genezing op een minder voor de hand liggende manier plaatsvinden. Heb vertrouwen, en weet dat genezing plaatsvindt in overeenstemming met Goddelijke Timing.

Bevestig altijd de grotere waarheid in elke situatie om je bewustzijn terug te brengen naar de Goddelijke Aanwezigheid.

Wanneer je een beroep doet op jouw beschermengel, dan focus je je op het Goddelijke Licht in het midden van jouw duisternis. Jullie Beschermengel en alle Engelachtige boodschappers van God zijn hier om jullie te helpen meer Licht en Liefde in jullie leven te brengen.

Hoe het er ook uitziet, hoe erg de omstandigheden ook lijken te zijn, je zult onmiddellijk hulp krijgen wanneer je de Engelen om hulp roept. Vraag naar wat je werkelijk wilt in je leven. Doe je best om je niet te focussen op hoe slecht de dingen lijken te zijn, maar richt je aandacht op het licht, en je zult de situatie inderdaad verlicht vinden.

Door je bewust te zijn van de eenvoudige waarheid dat God in alle situaties bestaat, kun je licht in je leven brengen. Door je aandacht naar de Hemel te richten, door het gebruik van je adem, kan je de energiefrequentie in jouw wereld veranderen. Denk eraan om een cocon van beschermend, voedend licht om je heen te creëren door jezelf de tijd te geven om uitgebalanceerde ademhalingen te ademen en te bidden voor de kwaliteiten die je wilt zien manifesteren in je leven. Deze kunnen je met bewust respect in jouw beschermende energieveld plaatsen.

Waar je focus naartoe gaat, stroomt de energie. De vraag is: wil je in de duisternis of in het licht wonen? Het is jouw keuze. Keer door je adem terug naar een goddelijke Cocon van Gouden Licht. Je komt naar de plaats waar je te allen tijde veilig, omringd en vervult bent met Gods liefde. Jouw wereld zal beginnen te veranderen wanneer je jouw aandacht richt op deze liefdevolle Aanwezigheid van Goddelijk Eeuwig Licht.

Dit lijkt misschien allemaal te gemakkelijk. We zullen je echter vragen om in gedachten te houden dat jouw boodschap van de Engelen van vandaag dat wel is:

Wees je bewust van de eenvoudige waarheid dat God in alle omstandigheden bestaat.

Shanta Gabriël voor Aartsengel Gabriël
21 juli 2019


Vertaling: wakkeremensen.blogspot.nl



Wij zijn u zeer dankbaar voor de donaties die wij
in de maand Juni van u hebben mogen ontvangen.
Wij wensen iedereen een fijne en
onvergetelijke vakantie toe

   

Uw bijdrage ter ondersteuning van ons werk
is belangrijk en wordt door ons zeer gewaardeerd.

Wanneer u ons werk waardeert, overweeg dan
 ons te ondersteunen door middel van een vrijwillige donatie.
Meer informatie over het doneren kunt u HIER vinden.

In Liefde en Licht, Ine & Martien