Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

zondag 9 juli 2017

Maandelijkse channelings – boodschappen – gebeurtenissen. / Juli uitgave 4 juli 2017


Maandelijkse channelings – boodschappen – gebeurtenissen.
Juli uitgave
4  juli 2017
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

Groetjes, Henk! 

Deze maandelijkse oprisping gaat helemaal over YOUTUBE. Jarenlang heb ik mij helemaal niet bezig gehouden met Youtube – er is een groot achtergrondverhaal hierover dat later verteld zal worden. Toch posten vele van de Kryon-supporters mijn vrije audio’s actief op Youtube en veel van onze seminarbezoekers hebben Kryon op Youtube ontdekt.

Persoonlijk heb ik iedereen aangemoedigd om naar de “moederhoeveelheid” te gaan www.kryon.com/freeaudio] van de vrije Kryon-audio’s op kryon.com. Dit komt omdat daar honderden uren luisterplezier zijn die gesorteerd zijn op jaar en plaats, allemaal op een plek.

Omdat er ook altijd een paar channelings bij horen, worden die ook geplaatst en dit doet Youtube niet. Toch wordt het voor mij tijd om de goede dingen van Youtube te omhelzen. Voor degenen van jullie die hiermee niet bekend zijn zal ik delen wat ik heb ontdekt.

Van de vele Youtube “kanalen” (een Youtube-pagina wordt een kanaal genoemd) die mijn Kryon-audio-boodschappen weergeven is er een dat werkelijk stellair is. Het heet gewoon  "Kryon channelling" and is HERE.