Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

zondag 26 februari 2017

Heavenletter 367 De Komst van God / Geplaatst 26 februari 2017

Heavenletter 367
De Komst van God
Brief uit de Hemel
Geplaatst 26 februari 2017



God zei :

Het is niet door inspanning dat je je meer bewust wordt van Mij. Forceer jezelf niet voor Mij. Ik hoor geen luide stem noch een zachte stem. Ik hoor harten. Je hoeft niet te schreeuwen om Mij te laten komen. Je hoeft niet met je armen te zwaaien om bij Mij in beeld te zijn. Je hoeft niet op en neer te dansen. Je hoeft geen geloften af te leggen. Verlang naar Mij. Overdenk Mij. Laat je bewustzijn bij Mij terecht komen. Ik kom niet sneller voor degenen die zich voor Mij inspannen.

Je hoeft niet te lijden om Mij te laten verschijnen. Al jouw lijden dient er alleen maar toe om je aandacht op Mij te richten, maar daar heb je geen lijden voor nodig. Heb alleen maar een lichte intentie dat Ik kom en dat jij Mij begroet.

Misschien rijdt je in je auto, en opeens verdwijnt de grip die de relatieve wereld op je heeft. Misschien beschouw jij dat zelfs wel als verlies, als een soort lijden op zichzelf, omdat opeens alles dat veel waarde voor jou had dat niet meer heeft. Je kunt je niet op Mij richten en tegelijk je oude vertrouwen op andere gedachten vasthouden.


Bijvoorbeeld, je kunt niet tegelijkertijd Mij in zicht hebben en je zoete herinneringen koesteren. Wat dingen aan betekenis hadden voordat je Mij zag zal niet langer stand houden. Al het andere verbleekt naast Mij. Dat is geen voorwaarde die jij aan je ontwikkeling oplegt. Het is een natuurlijk iets. Wanneer Ik jouw aandacht krijg, dan is jouw aandacht voor een grotere realiteit dan je gewend bent geweest.

Ik spreek over krachtige ervaring van Mij, niet louter gedachten over Mij. Ik heb het erover dat wanneer je ziet dat er niets anders is dan Mij, je niet ziet met je verstand, maar het feitelijk ervaart. Wanneer dat gebeurt, lijkt het misschien wel of je in een afgrond stort. Weet dat je een grotere realiteit induikt. De grotere realiteit zal je oude bewustzijn vervangen. Je kunt niet het oude en het nieuwe aanhouden. Het oude maakt plaats voor het nieuwe. Je kunt niet van twee walletjes eten.

Je kunt jezelf niet echt voorbereiden op de aankondiging van Mijn komst. Misschien kom Ik niet binnen door de deur die jij klaar maakt. Misschien vind je Me wel wanneer ik in je zitkamer zit. Misschien merk je op dat Ik door een raam binnenkwam waarvan je het bestaan niet vermoedde. Misschien merk je wel op dat ik over je schouder sta te gluren. Het punt waar het om gaat is: Jij vindt niet Mij. Ik vind jou. Ik kondig Mezelf aan.

Ik klop je op je schouder.

Ik verschijn misschien wel op de plek waar je Me het minst zou verwachten.

Ik sluip misschien wel naar binnen.

Misschien kom Ik binnen als een landverschuiving.

Ik kan door de achterdeur komen.

Het enige waar je zeker van kan zijn is dat Ik zal verschijnen.

Je weet maar niet wanneer of waar of hoe.

Je hebt er geen zeggenschap over.

Maar Ik ben één ding dat je kan verwachten.

Je kan verwachten dat Ik je leven binnenkom. Je kunt er van op aan dat Ik verschijn. Je kunt het geluid van Mijn voetstappen verwachten. Je kunt er van op aan dat je nieuwe realiteiten binnengaat. Je kunt verwachten dat Ik je ergens heen breng. Ik zal je niet daar doen blijven waar je bent.

Misschien voel je je omver geworpen. Misschien voel je je verbijsterd. Misschien heb je geen idee van wat je overkomt, maar je zult weten dat er iets gebeurd is of gebeurt, zelfs wanneer Ik onverwachts langs kom.

Wees niet bang om de diepte van de oceaan in te duiken. Je zult hoog oprijzen. Je zult een sprong in de zon maken. Je zult de sterren pakken. Je zult nieuwe melkwegen binnengaan. Je zult voortgestuwd worden naar Heaven.

Je hebt een bestemming, en dat ben Ik.

Je wandelt Mij tegemoet. Of je rent Mij tegemoet. Of je rent van Mij vandaan. Het maakt niet uit, je keert wel weer om en vindt Mij, of loopt Me tegen het lijf. Ik maak aanspraak op jou.

vertaald door: ancoterpstra