Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

vrijdag 23 december 2016

Kerstmis 2016 / 22 december 2016 / Door Henk Steur



Kerstmis 2016
22 december 2016
Door Henk Steur

Alweer Kerstmis, de zoveelste keer alweer. Kerst-mis van de katholieke kerk, de mis van de Kerst. Ik voel meer voor Maria Licht-mis, ook zo’n kerkelijke feestdag. Met Kerst is veel elk jaar weer hetzelfde: De leuke spullen en de rommel in de winkels, de kerstmarkten die als paddenstoelen uit de grond verrijzen, en natuurlijk over de hele wereld weer een tweedaags kerstbestand waarna men er weer alles aan doet om elkaar, vaak beestachtig, af te maken.

Dit heb ik van jongs af aan nooit kunnen begrijpen: wat een vernuft – omdat anderen het jou zeggen een medemens om zeep brengen, en die “anderen” zitten natuurlijk zelf lekker thuis bij de warme kachel. “Voor je vaderland” zeggen zij dan, maar mijn vaderland is hier en niet ergens anders op de wereld!

Terwijl mij steeds meer het gevoel bekruipt dat mijn vaderland de hele wereld is, mijn mooie, prachtige, geweldige Moeder Gaia is. Ik geloof die gasten gewoon niet meer…… ook niet degenen die met een mijter en een staf gekleed tegen ons vertellen hoe en wat wij moeten geloven en in naam van de Paus zeggen dat vrouwen nooit het priesterambt in hun organisatie zullen bekleden.

Het is mijns inziens echt allemaal een bepaalde staat van bewustzijn die zij tentoonstellen: zonder daarover echt een oordeel te willen vellen. Het IS gewoon!!!.

Maar ondanks het feit dat dit elk jaar weer terugkomt – en vaak direct weer wordt vergeten – heb ik er met name deze keer ook een andere, diep gevoelde mede-emotie bij die steeds sterker wordt. Ik zie steeds minder kerstmis, steeds minder prullaria en steeds meer Licht…. steeds meer Licht!!! Vaak zie ik onze Aarde in een almaar groter en helderder wordende bol van het prachtigste Licht dat ik mij kan voorstellen, ik zie mensen en dieren in licht, bomen, planten. En dit is echt anders dan alle voorgaande Kerstmissen, ik VOEL het ook van binnen en dit is werkelijk voor het eerst! Dit geeft hoop, nee, meer dan dat! Het gaat langzaamaan naar een ZEKER WETEN dat er werkelijk veel aan het veranderen is en dat wij allen collectief met toenemende snelheid de goede kant op gaan. Ik voel het als ik in de bossen fiets, ik voel het geregeld als ik naar mensen kijk; ik weet het soms gewoon!!! Het is ook te merken aan de steeds toenemende aantallen bezoekers van Wakkere Mensen. Er zijn nu al meer dan vijf miljoen berichten op de site gelezen! 

Aldus heeft LICHT dit jaar steeds meer de plaats ingenomen van het traditionele Kerstmis, het Licht dat al eeuwenlang aanwezig was in de kaarsjes in de kerstboom en de kaarsen op de prachtig versierde kerstdissen want dat kunnen wij mensen wel….. een heerlijke sfeer scheppen met Licht om ons heen, in huis, in de tuin, enzovoorts; een sfeer van harmonie, verbondenheid en ja, Liefde!

Hopelijk zien ook anderen het Licht van Kerstmis in een ander licht, niet dat van de commerciële “hebbedingetjes” maar in dat van geluk, hoop, delen, saamhorigheid en het Lichtend Doel waar wij naartoe gaan: NESARA, Disclosure en De Gouden Eeuw, zoals Kryon en Ashtar en vele anderen dit zeggen.

Dit is mijn wens voor alle medewerkers en lezers van Wakkere Mensen en ook voor alle anderen, inclusief de Donkere Hoeden waar Ashtar al zo vaak over heeft gesproken, want dat wij allemaal EEN zijn wordt gelukkig steeds meer mensen duidelijk en daar moeten wij het toch van hebben, nietwaar?

Wij zijn echt samen ook weg!!!

Gelukkige en harmonieuze Lichtdagen!

(en denkt u misschien nog even aan Flappie en zijn vrienden?)

Henk