Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

vrijdag 4 augustus 2017

‘De mensheid losgekoppeld’, deel 1.8 Humanity Unplugged radioshow van Thomas Williams, deel 1.8

door Ella Ster op 4 augustus 2017

De misvattingen van de kosmos, onze positie binnen ons universum, de Matrix en het beperkende denken van de mens.

In deel 1.7 van de serie Humanity Unplugged op basis van een speciale radio-uitzending van Thomas Williams, werden de aanvallen op en instorten van het Maan-Saturnus-matrix systeem beschreven. In dit deel is te lezen dat er zelfs op kosmisch niveau manipulaties hebben plaatsgevonden. Dat biedt tevens een ander perspectief op het verhaal van de Grote Vloed en de Ark van Noach. Een verhaal dat in de kern daadwerkelijk heeft plaatsgevonden en bijna de mensheid heeft uitgeroeid, maar waar tevens een diepere betekenis achter schuilgaat.
Zon- en maanafwijkingen plus de Bijbelse zondvloed

De zon als een portaal

Gezien het feit dat de activiteiten zijn verminderd  sinds het Maan-Saturnus-bouwwerk is ingestort, doet vermoeden dat onze Zon eveneens deel uitmaakte van het bouwwerk.

Van jongs af aan wist ik al dat het niet was zoals het eruit zag. Ik staarde er altijd naar, en als ik er naar keek en dan zag ik geen bol in de lucht, maar een gat in de lucht. Als ik mijn focus verlaagde, dan kon ik in de zon kijken en zag ik een zwarte punt in het midden. Op die leeftijd dacht ik dat iedereen het zo zag, maar pas later vertelde men dat dit absoluut niet zo was. Wat je zag was de singulariteit van een portaal, met een kegelvorm aan beide einden waar doorheen ruimtereizen tussen de verschillende Melkwegen plaatsvinden. Hier zal de ‘Wave’ doorheen komen.

Dit zette me aan het denken, zou het zo kunnen zijn dat de zon niet onze warmtebron is? De vraag waarom de temperatuur daalt als je opstijgt met een vliegtuig heeft me altijd bezig gehouden. Je bent weg van de planeet, maar nu is het kouder? Astronauten vertellen ons dat het in de ruimte nog kouder is, dus hoe verder je gaat van de planeet, hoe minder warmte je ervaart.