Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

zaterdag 12 augustus 2017

Boodschap van de Koningin der Engelen Inspiratie voor hart en ziel /11 augustus 2017


Boodschap van de
Koningin der Engelen
Inspiratie voor hart en ziel
11 augustus 2017

Mijn lieve engel, 

In de naam van de Onsterfelijke Roos van mijn Onbevlekte Hart  begroet ik jou vandaag! 

Oh Goddelijke roos van verlichting, oh lichtroos van compassie en liefdadigheid, oh roos van vervulling van alle wensen, oh roos van perfecte genezing en Goddelijke vrede, oh Onsterfelijke Roos van mijn engelen hart, open je wonderbaarlijke lichtgevende blaadjes één voor één! Moge de zachtroze parelmoer kleurige golven van het Licht uit de gouden kern van mijn roos nu deze planten overspoelen. Kijk, lief kind, hoe de zacht zwevende golven van het Licht nu, in de stilte, je hart bereiken. 

Zoek niet verder, mijn kind, zoek niet verder dan in het hier en nu. Ik ben niet in het verre land van het Goddelijke paradijs te vinden. Mijn oneindige Licht is hier op aarde aanwezig, gewoon waar je bent. Ik leef in het bewustzijn van de mensen die mij lief hebben. Ik ben waar Liefde is en nu sta ik hier om je ziel in een warme deken van mijn eeuwige Liefde te omhullen… voel het, mijn engel, voel het met alle sensoren van je hart…


Gewoon hier, binnen je handbereik, ben ik, je lieve Moeder, Moeder Maria, de Koningin der Engelen. Zoek daarom niet verder naar mij dan je adem, maar adem mij nu diep in zodat mijn licht in je ziel binnen kan stromen. Neem mij in als een elixer van Onsterfelijke Liefde die alle kwalen in één ogenblik laat verdwijnen. Ik sta hier als een groot engelen wezen in de sneeuwwitte mantel van het licht en de rozengeur van mijn Onsterfelijke Roos van het hart komt steeds dieper en dieper in je aura te zitten, totdat de donkere lagen van je levensveld spontaan zich in het Licht beginnen om te zetten.

O, mijn lieve engelen vriend, moge de rozen van mijn hart ook in jouw hart gaan bloeien! Kijk hoe prachtig de rozentuin van het hart werkelijk kan zijn wanneer al het onkruid van twijfel, jaloezie, irritatie, angst en afgunst door het Licht volledig weg getransformeerd zal worden. 

Ga nu weer eens in je tuin werken, mijn kind! Laat die onkruid niet langer dan vandaag in de plaats van je mooiste rozen groeien. Laat het mooiste in je naar boven komen, laat het zichtbaar worden en laat je schaduwkant met behulp van de grote kosmische straal van Liefde tot het stralende lichtveld omtoveren! Kom terug tot het besef van wat reëel en eeuwig in je is en wat maar van een tijdelijke duur is en wat de aanwezigheid van God’s licht in je niet zou kunnen verdragen. Kom tot de ontdekking, dat alles wat jou binnen in jezelf niet bevalt, binnen no time dankzij een macht van je innerlijke beslissing door het Goddelijk lichtstraal geabsorbeerd kan worden. 

JIJ BENT DE MEESTER VAN JE WERELD!
Jij bent de tuinier van je eigen tuin, mijn kind. Wat je laat in je tuin staan blijft gewoon verder groeien en wat je laat ontwortelen maakt gauw de plaats vrij voor de mooiste bloemen van je leven. Jij bent wel degene die de beslissing neemt en tot actie komt…

Kijk nu even met je innerlijke oog rustig in je tuin rond en zie hoeveel onkruid in je rozentuin genesteld was voordat je het wist. Wat schuilt daar tussen de mooiste bloemen wat de straal van mijn Oneindige Liefde niet zou kunnen verdragen? Wees eerlijk tegen jezelf en zie wat de echte balans van je innerlijke creatie is. Wees niet ontmoedigd en niet gefrustreerd, mijn lieve engelen vriend. Zolang je inziet dat een menselijke creatie van natuur niet perfect is en de Goddelijke creatie juist perfect van aard is, het is aan jou om te beslissen of de perfectie van het Goddelijke in je de gebreken van het menselijke in je aan mag vullen. Hoe breng je het tot stand, vraag je je waarschijnlijk af? 

Het werken in de tuin van je hart is simpeler dan dat je denkt, mijn kind. Maak je spirituele werk niet ingewikkelder dan het zou moeten zijn. De kracht van de geest in je is absoluut miraculeus. Besef nu eindelijk wat een magische kracht van de verandering jij tot je beschikking hebt! Deze kracht komt vrij in je wezen vanuit de witte vuurkern van je Goddelijke Zelf en dit gebeurt praktisch onmiddellijk, gelijk op je aanvraag. 

Laat gewoon de krachtig pulserende lichtstraal van je eigen Goddelijke Zelf als een toverstaf het onkruid in je innerlijke tuin aanraken. Je kunt ook de lichtstraal van mijn wezen gebruiken ter versterking als je wilt. Maar geloof me dat God in je eenvoudig in staat is om alles weer tot het niveau van volledige perfecte te brengen. Dit gebeurt op het moment wanneer je een beslissing neemt om je innerlijke tuin op te schonen en de straal van je aandacht op de ongewenste energetische substantie, ongewenste energieveld, ongewenste emotie of herinnering binnen in jezelf gaat richten. Onthoud het goed dat de straal van je aandacht een pure Licht en Liefde is die recht uit je Goddelijke kern komt.

Kijk, het zuiveren van je rozentuin van de donkere energiesubstanties gaat eigenlijk net zo makkelijk als het gras in je menselijke wereld maaien. In één blik haal je iets weg wat daar al een tijdje geworteld was geweest. Door een lichtstraal recht uit de kern van je Goddelijke Ik Ben Aanwezigheid op een ongewenste energetische substantie in je wezen te richten, verander je alles in het pure kristallen licht wat eerst destructief, vervuilend, energie verlagend voor je was geweest. Een duistere substantie kan nooit het kristalheldere Licht van God verdragen. Dit donkere energieveld verdwijnt op een natuurlijke wijze wanneer het in aanraking komt met het allesomvattende universele veld van het Licht.  De straal van je aandacht is via je geest met dit universele veld van het Licht verbonden.

Een duistere krachtveld binnen in je kan alleen maar blijven bestaan wanneer jij zelf een innerlijke toestemming aan deze substantie geeft (bewust of onbewust ) om in je wereld te mogen zijn. Een destructieve energieveld zoals een negatieve emotie of een pijnlijke herinnering kan alleen blijven hangen in je geest, in je aura wanneer jij zelf van binnen uit een energetische schild tegen het Goddelijk licht aan deze substantie bied. Nogmaals, alle destructieve energieën blijven hangen in je aura vanwege je innerlijke acceptatie van hun bestaan, mijn kind. 

Ben je nu verbaasd? Toch dit is een logische uitwerking van de Grote Kosmische Wet van de vrije wil van de mens. Dit is ook waarom wij, de engelen, zijn vaak niet in staat om je verder te helpen om je pijn van je weg te nemen, omdat jij zelf eerder de toestemming aan je pijn gegeven hebt om bij je te mogen zijn. Heel vaak gebeurt dit op het diepste onbewuste niveau wat eigenlijk in tegenstrijd met de intentie van je uiterlijke geest is. Dit kan heel confronterend voor je zijn omdat op het uiterlijke niveau je zou niet anders willen dan uitsluitend een pure kristallen zee van het licht te zijn. En toch legt je onderbewuste dan zijn blokkerende veto op dit prachtige streven. Een innerlijke sabotage van de menselijke natuur, noemen wij dat… 

Luister, lief kind, wat je werkelijk uit je wezen zou willen verwijderen zal altijd het  commando van je Hogere geest, het commando van de Christus in je volgen. Wanneer een negative energieveld nog bij je is dan dit is zo omdat je nog geen kracht in jezelf gevonden hebt om in de naam van de Kosmische Christus en je Ik Ben Aanwezigheid de negatieve substantie uit je wereld te halen. 

Jij bent dan nog niet klaar volgens je eigen innerlijke wet van energie verwerking om die bepaalde destructieve substantie, die bepaalde destructieve ervaring in het allesgenezende Licht te laten verdwijnen. Mag het dan zo zijn… als je het zo wil en toch wil ik het nu nog even tot je aandacht brengen dat je van al die onkruid, van al deze zware substanties in je levensveld in de mum van de tijd vrij kunt zijn.                                 

Puur omdat  JIJ  DE  SCHEPPER  VAN  JE  EIGEN  WERELD  BENT. 

En zo is het: alleen jij kun je je onkruid uit je innerlijke tuin verwijderen door een simpele act van het intrekken van je toestemming aan de destructieve substanties om in je Goddelijke rozentuin aanwezig te mogen zijn. 

Ik, Koningin der Engelen, sta je nu in deze krachtige actie bij. Werp nu nog een keer een blik naar het energetische afval dat jij eerder in de rozentuin van je hart gezien hebt. Leg je handen op je hart en maak een innerlijke verbinding met je Ik Ben Aanwezigheid, je machtige Goddelijke Zelf. Richt vervolgens een lichtstraal uit de witte vuurkern van je Ik Ben Aanwezigheid op al het onkruid in je innerlijke tuin dat je steeds met je innerlijke oog waarneemt. 

Alles wat zich aan je laat openbaren op dit moment is klaar om verwijderd te worden door je intentie en je vastberadenheid om geen toestemming voor het bestaan meer aan dit energetisch rotzooi binnen in je te geven. Richt een lazerstraal van je aandacht op iedere donkere substantie in je prachtige rozentuin en zeg met een duidelijke stem vol Goddelijke autoriteit: 

“In de naam van God IK BEN WIE IK BEN, in de naam van God wie IK BEN, in de naam van mijn Heilige Christus Zelf, trek ik terug al mijn eerder gegeven toestemming voor het bestaan aan alle donkere, destructieve energetische substanties in mijn wezen. Ik bevel een machtige toestroming van het Licht in al mijn cellen en organen, in al mijn chakra’s en in mijn hele auraveld met de krachtige vitale transformerende kracht van God te vullen. 

Vanaf nu er is alleen maar pure kristallen witte Licht dat mijn hele wezen vult. Ik ben één met het Universele Goddelijke Veld van het Licht, ik ben onafscheidelijk één met alles in het heelal en ik straal mijn heldere levenslicht als honderdduizend zonnen ver in alle kanten van het Universum. 

Ik accepteer het feit dat ik een zuivere geestelijke wezen van het Licht ben en er is niets in me wat lager dan de trilling van de ultieme Goddelijke Perfectie vibreert. Ik ben het Goddelijke Licht zelf, ik ben de stralende zon, een sprankelende Goddelijke ster die alle energieën in mij en rond mij heen in de golven van liefdevolle en helende Licht van de Kosmische Christus transformeert. Ik leef in het staat van de volledige vervulling van mijn Goddelijke Plan en realisatie van mijn Goddelijke natuur. Ik Ben Licht, Licht, Licht, Licht, Licht en alleen maar Licht is aanwezig in mijn ziel, in mijn hart, in mijn geest en in mijn prachtige tuin van het hart. Amen.”

Mijn lieve kind, ik ben trots op je! Vandaag heb je hard gewerkt aan jezelf, rust maar goed uit en neem de tijd om even met een lege hoofd gewoon te niksen… Voel hoe is het om gewoon te mogen ZIJN, gewoon blij te mogen zijn met jezelf en dit is het. 

Ik kom terug bij je op mijn Ascension dag. Dit is een terugkerende feest van de Witte Ascension Vlam in onze engelenrijk. Ik raad je aan om op deze dag, 15 augustus, de tijd en ruimte in je dagelijkse leven voor mij komst te reserveren. Ik kom voor de zalving van je ziel met mijn engelen Ascension olie die op deze feestelijke dag  speciale kosmische impulsen uit de Witte hoofdtempel op de Grote Centrale Zon ontvangt. Dit is de dag om even stil te zijn en in de verbondenheid met de Ascension Vlam van de Grote Centrale Zon te verblijven waar de Goddelijke Moeder Omega de machtige witte stralen van de innerlijke transformatie door het Universum verspreidt. Moge de oneindige Liefde van de Goddelijke Moeder en mijn eigen Liefde voor je je innerlijke Licht voor altijd laten schijnen!

Wees gezegend, mijn kind, en geniet voortdurend van de pracht van de Goddelijke rozentuin in je hart! 

In eenheid met de Onsterfelijke Roos van mijn Onbevlekte Hart verblijf ik,

Koningin der Engelen, je geliefde Moeder Maria