Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

woensdag 12 juli 2017

Heavenletter 6071 De Koninklijke Waarheid / 9 juli 2017

De Koninklijke Waarheid
Brief uit de Hemel
9 juli 2017


God zei:

Wees voor je Zelf waar.”(echt)

Ah, je zou Waar zijn voor je zogenaamde Eigen Zelf en ik houd van je dat je Waar bent voor je Koninklijke Zelf, dus waarom leef je dat in feite niet?

Het naakte feit kan zijn dat je weet Wie jij bent terwijl je tot nu toe niet hebt gevangen Wie je bent.  Dit is waar zo ver als het gaat, maar dat loopt weet je, tegelijkertijd op een dieper verborgen niveau. Dat doe je en je doet het niet, en toch doe je het. Ik  garandeer je dat je dat doet. Je zult jezelf herkennen zo zeker als de regen.

Misschien als je in het Leven dergelijke dingen niet werden verteld zoals: “Wees niet gek,” zou je de Waarheid van het Leven lang geleden al hebben geaccepteerd, en de hele wereld zou anders geweest zijn.


Tot nu toe, kun je nog niet in staat zijn geweest om te zien. Misschien heb je teveel zonlicht in je ogen. Misschien is de Zon te verblindend, of misschien wordt je Innerlijke Licht te overschaduwd, alsof je veiliger in het duister bent dan je in het Licht bent. Misschien beef je bij de mogelijkheden die je op je weg overvallen. Je kunt denken dat je de voorkeur geeft om een reiziger te zijn dan om je te settelen. Je bent niet zo zeker dat je klaar en bereid bent om  Ja  te zeggen over je Grootheid. Je aanname om het Leven Onder Ogen te zien draagt een betekenis van ongemak.

Wat, als je gaat voor je Grootheid en je er toch niet waard voor bent, waar zou je je dan toe keren? Of om niet met Grootheid door te gaan om een of andere reden of nergens om?

Samen met voorrecht komt verantwoordelijkheid. Je keek niet naar meer verantwoordelijkheid.

Natuurlijk kon ik je vragen: Welk soort verantwoordelijkheid kan het voor je zijn om te blijven zitten op een feest.  Alles dat ik je vraag is om met Mij te gaan zitten. Ik bied jou de Sleutels van het Koninkrijk. Laat je je hart echt doorgaan met reizen terwijl je claimt om vergeetachtig te zijn?

Wat komt er na Volle Ontdekking, vraag je je af. Misschien niets. Je wilt veilig stellen dat je geen gek bent. Je kunt meer angst hebben om een gek te zijn dan je de Ware Werkelijkheid wilt ontdekken. Je wilt de Waarheid weg zetten als om je te verzekeren dat je niet kunt falen en je met een gebroken hart kunt eindigen.

Er is geen manier dat je kunt falen. Alles dat je moet doen is om Mij jouw hand te geven. Ik zal je hand nemen en de schat bewijzen.

Jij bent dorstig en toch weiger je het water dat ik je aanbied. Je kunt een rit willen, maar door een of andere valse bescheidenheid zeg je een rit met Mij af.

Ik bied je een Grote Gelegenheid en je aarzelt. Misschien zeg je: “Later”. Misschien zeg je “De volgende keer.” En dan laat je het onderwerp vallen.

Het Leven is geen schuldige. Leven zit niet achter de tijd. Jij doet dat. Jij houdt af. Jij houdt af misschien als een principezaak. Je kunt allerlei soorten redenen vinden.

Leven moet niet worden weggezet. Leven is als een snee vers brood. Bijt erin. Er is geen noodzaak om het brood te beboteren of het langer te laten bakken. Bijt in het Brood van Leven of neem er een stuk van af nu. Er is niets om over te debatteren. Het Brood is gebakken. Het is nog warm door de oven. De tijd is gekomen voor je om al je dansen rond de Mei-paal op te geven en om een standpunt aan te nemen.

Zeg: “Bij God, ik zal Jouw Hand nemen. Ik zal de Schat accepteren die Jij me biedt. Je verwed waarom ik in Gods naam zou aarzelen om alles dat je me biedt, aan te nemen. Hoe een grote gek ben ik?”

Kijk, We hebben al een contract. Geen verder gehuichel is nodig. Geen verdere excuses, waarom aarzel je om je bij Mij te voegen? In hemelsnaam, spring erin. Maak een halt aan alle kronkelingen. Zeg tegen Mij Wie je echte Zelf is:

“Ja, God, zoals U wilt. Ik ben hier om U gezelschap te houden. En voor eens en altijd, ik ben hier voor U. Uw wil geschiede, want Uw Wil en de mijne bestaan als Een.


 http://heavenletters.org/