Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

vrijdag 9 juni 2017

Live Kryon Channeling 180: Nieuw Licht. 3 /14 mei 2017 / Lee Carroll / Geplaatst: 9 juni 2017

Live Kryon Channeling 180:
Nieuw Licht. 3
Deze live channeling werd gehouden in Tel Aviv, Israël.
14 mei 2017 /Lee Carroll /Geplaatst: 9 juni 2017
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

Ik zal jullie de laatste geven: nummer vijf

Licht zorgt ervoor dat anderen jullie zien! Jullie kunnen je niet meer verstoppen. Als jullie in balans zijnde mensen zijn met genoeg liefde in je hart, kunnen jullie dit niet verbergen. Allereerst gaan anderen jullie vragen: “Ik zie dat jij anders bent. Jij bent niet dezelfde meer. Je bent meer ontspannen dan je zou moeten zijn. Wat is er veranderd in jouw leven?” Mensen zullen je vragen wat jij hebt gedaan om een nieuwe balans in je leven te krijgen. Wat ga je dan zeggen? Dat is makkelijk: vertel de waarheid: “Ik voel mij anders; ik heb een nieuwe houding ten opzichte van de Schepper en wie ik ben. Het is geen religie; het is een persoonlijk bewustzijn van Wie Ik Ben. God is groter dan ik dacht. Ik voel mij heel vredig. Ik voel de liefde van de meesters die is neergedaald en in mij is gekomen. Ik maak mij geen zorgen meer en ik ben niet zo bang meer voor dingen. Ik heb geleerd om te gaan met bepaalde zaken waar ik voorheen niet mee om kon gaan.”

Als je dit tegen een vriend of buurman vertelt gaan zij in deze nieuwe energie niet de andere kant op rennen. Als je hen zou vertellen: “Wel, ik heb een nieuwe religie of een nieuwe profeet” zullen zij absoluut de andere kant op rennen. Dit komt omdat hetgeen jij hebt, persoonlijk is en geen systeem. Er hoeft nergens aan meegedaan te worden en er zijn geen regels – alleen maar een nieuw en prachtig intern kompas.

Meer lezen >>>