Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

dinsdag 20 juni 2017

Kryon: Vraag en Antwoord 787: Gevangenisstraf voorbestemd? / 19 juni 2017 / Lee Carroll


787: Gevangenisstraf voorbestemd?
19 juni 2017 / Lee Carroll
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

VRAAG: Lieve Kryon: Ik moet een straf van 20 jaar uitzitten voor een fataal incident dat zich voordeed terwijl ik donken was. Ik herinner mij niet veel van wat er is gebeurd, maar ik weet dat ik nu de consequenties moet aanvaarden. Ik begon jouw boeken te lezen en ik worstel over de manier waarop spirituele contracten werken. Heb ik eerder besloten om deze man “per ongeluk” te doden? Was hij het hier op voorhand mee eens? Als dit zo is, betekent dit dan dat wij Gods werk doen? Hoe werkt dit bij zulke tragische voorvallen? Ik worstel hier elke dag mee. Ik wil echt weten hoe ik dit kan goedmaken!

Antwoord: Dank je wel, lieverd, voor deze diepgaande vraag. De menselijke tragedie is zeker moeilijk uit te leggen als wij het hebben over contracten, maar jouw intuïtie heeft het bij het goede eind aangaande jouw overeenkomst met deze man. Zijn familie kan het er niet mee eens zijn maar hij en jij hebben een dualiteit die sterk is op dit gebied – schijnbaar gepaste dood en slachtofferschap.