Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

zaterdag 24 juni 2017

Heavenletter 1819: Liefde op Aarde / Geplaatst 24 juni 2017

Liefde op Aarde
Brief uit de Hemel
Geplaatst 24 juni 2017


God zei:

Ik spreek met je over liefde. Ik beschrijf het op alle mogelijke manieren die Ik ken. Overdenk het. Bedenk dat wat Ik zeg waar is. Bedenk dat Mijn liefde waarachtig is, Mijn liefde voor jou is echt. Het is de ultieme liefde. Het is oneindig. Wat je bij elkaar houdt is Mijn liefde. Wat je vormde is Mijn liefde. Mijn liefde kan alles. Het kan bergen verschuiven. Het kan jou doen bewegen.

Mijn liefde omringt je. Het is binnen, rondom, boven, onder al het andere dat je je voorstelt. En al het andere is ingebeeld, omdat alleen Liefde Is.

Ik weet dat dit moeilijk voor je te geloven is, werkelijk met hart en ziel te geloven. Omdat je lijden ziet en ziekte en onbeduidende zaken die langskomen op het scherm van het leven en je voelt je verwond en soms voel je je niet bij machte om lief te hebben of zelfs liefde te ontvangen. Je bent bang dat liefde onecht is. Je bent bang dat het niet bestaat. Je bent bang dat het niet voor jou is weggelegd.


Gebruik de wereld om meer lief te hebben wanneer je met jezelf overlegt en liefde zal krachtiger voor je worden. Wees niet bang om een lijst te maken van alles waar je van houdt. Waar je van houdt zal niet wegglippen bij je. Het zal worden bekrachtigd. Benoem honderden en duizenden stukjes en delen van het leven waar je van houdt, van je vingernagels tot een lapje vlees bij het diner en je zal beginnen te voelen dat de liefde in je leven toeneemt.

Zeg Mij, geliefden, zijn er geen honderd facetten in je leven die je adoreert? Zijn er geen honderd facetten waar je niet van zou kunnen houden? De hoofdzaak is: je leeft. Je leeft op Aarde. Je leeft op dit jachtterrein van liefde. Je leeft op deze ontmoetingsplek van liefde. Je leeft op deze vruchtbare akker.

Liefde op Aarde is krachtig. Liefde op Aarde heeft niet alleen lief maar, door lief te hebben, hakt het alle schijnbare verstoringen weg die het tegenkomt. Het verwijdert rommel. Het poetst het zilver op. Het maakt muziek en maakt je aan het dansen.

Wie anders dan Ik zou de liefde bedacht kunnen hebben? Wie anders, zou het gedroomd kunnen hebben? Wie anders, zou het kunnen hebben geopenbaard? Wie anders, zou het zo volledig weg kunnen schenken, ten volle beseffend dat het slechts zou kunnen terugkeren? De regen die valt is teruggekeerd naar zijn bron. Elke gedachte keert terug. Waarom zou Ik de wederkerigheid van liefde in twijfel trekken? En waarom zou jij dat doen?

Zelfs wanneer je een druppel liefde geeft en het lijkt afgewezen te worden, gaf je het. Dat is genoeg. Je hield een deur voor iemand open. Als zij het niet opmerkten noch je bedankten, is dat hun onoplettendheid, niet van jou. Wellicht waren ze teveel met zichzelf bezig om op te merken dat iemand in het voorbijgaan, voor een moment, een teken van liefde gaf. Ja, ze waren teveel met zichzelf bezig.

Maar jij zult dat niet zijn. Jij zult liefde rechts en links van je opmerken. Jij zult het van de straat oprapen. Jij zult het vanuit je raam schenken. Jij zult de hele schepping en alle liefde naar je roepen. Je zult als een jodelaar zijn in de Zwitserse Alpen wiens liefdesroep weerkaatst en weerkaatst en ver weg ontvangen wordt zelfs wanneer de echo's te zacht zijn om te horen.

Uit elke porie van je lichaam stroomt liefde. Elke prachtige cel doet liefde weerklinken. Liefde stroomt door je aderen. Liefde zal gehoord worden. Liefde zal niet vertrapt worden. Het zal niet verstopt worden in een lade of onder de bank.

Liefde zal verschijnen vanuit elke hoek en zal zichzelf aankondigen en jij zult aanwezig zijn. Jij zult het horen. En je zult het liefhebben en je zult het opvangen en je zult het rondom verspreiden. Je zult de top van de wereld ermee bereiken.

Oh, geliefden, Wij zijn buitengewoon verliefd, jij en Ik en je zult Onze liefde uitstralen, zodat de hele wereld het ziet. Onze liefde is de enige liefde die er is. Er Is Eén Liefde en hier Zijn Wij, Onze liefde in Ons opnemend, gelijk brood en jus.

vertaald door: