Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

vrijdag 26 mei 2017

Vertaalde opmerkingen over Lichttaal #1 en vervolg Lichttaal #2: / 24 mei 2017 / Suzanne Lie

Vertaalde opmerkingen over  Lichttaal #1 en vervolg Lichttaal #2:

Het onderstaande is uit mijn nieuwe boek,
“DE VAARDIGHEID VAN LICHTTAAL.”

DE INTRODUCTIE VAN HET BOEK IS OP: PAGINA 1
  


Alstublieft plaats jullie opmerkingen over wat deze afbeelding jullie verteld in de onderstaande mogelijkheid. (zie website comments:)

SUE


Van Roma Singh – 22-05-2017
Ik zie parallel bestaan en meerdere realiteiten die naast elkaar bestaan.
En ik zie “het stijgen boven het donker uit”.
Iedere keer dat ik deze tekening zie krijg ik een ander bericht:

Anoniem nr. 1 – 22-05-2017
Het herinnert mij aan mijn Hogere Zelf

Anoniem nr. 2 – 22-05-2017
Ja, het herinnert mij ook aan Hoger Zelf, het uitbreiden van “mij”, kijkend boven de kleine 3Dimensionale “mij” uit………


Armando Rojas León – 22-05-2017
Alles wordt gezien vanuit verschillende hoeken, kleuren ervaren, vormen, frequenties, maar alles wijst naar hetzelfde punt, dezelfde oorsprong, de bron waar wij allemaal vandaan komen.

Antwoord van Anoniem
Het leven biedt ons vele gelegenheden om te groeien en het doen verrijzen vanuit illusie naar het Licht. Een vrucht naar buiten gebracht, vele zaden zullen ontwikkelen, één zal er zeker uitbreiden naar de werkelijkheid

Antwoord van andere Anoniem
Alles is licht. Het Licht van de Bron en het lagere Licht (dat van de Aarde en alle levensvormen) verbinden in de essentiële ervaring. Het is een Lach.

Liefde en dankbaarheid

Tina Cohen – 22-05-2017
Ik ben helemaal in de war en heb wat vormgeving nodig.
Kom hoger en zie wat het is.

Antwoord van Anoniem 22-5-2017
De afbeelding: je kijkt naar je tegenhangers in de lage frequenties van de realiteit “van de laagste plaats”.

~

“Uiteindelijk, zal de frequentie van de planeet zo wonderlijk hoog zijn, dat het lagere astrale vlak van Gaia’s lichaam zal worden afgeschud……
Het Hogere Licht zal uiteindelijk zelfs het laagste astrale vlak verzwelgen en de “verlorenen” zullen moeten verplaatsen naar een andere planeet…..”

UITEINDELIJK. Uiteindelijk, uiteindelijk, * UITEINDELIJK *, EVENT-YOU-ALL-LIE ….  (heel letterlijk) Gebeurtenis Jullie liegen allemaal…..

Stop die onz!n.

Niet meer van deze “uiteindelijke” onzin.

NU.

Sorry, maar de Tijdlijn split is gewoon * NU * .
(Kijk naar de laatste update van Sandra Walter en Lisa Transcendence Brown)
Niet meer van dit wachten, niet meer worden gestrikt voor jaren en jaren.

De frequentie van de planeet is nu momenteel zo prachtig HOOG, dat het lagere astrale vlak NU wordt afgeschud van het lichaam van Gaia.

NU NU NU

Anoniem nr. …. 22-5-2017
DIT is alles wat wij nodig hebben:

Kim Hutchinson : 21-5-2017
“Dit is wat er gebeurd wanneer je van tijdlijnen verspringt”:


Onbekend : 23-05-2017
Bovenste deel van de tekening, ik zie goddelijke heilige geometrie.
Ik voel de aanwezigheid van liefde en alles is in harmonie en balans.
Onderste deel van de tekening is de zelfde vrouw. Onevenwichtig, geen harmonie kennend, niet wetend dat zij goddelijk is. En nu herinnerend haar goddelijkheid, in het bovenste deel voelt het ook als een engel die haar vleugels spreidt.

Anoniem nr. …… 23-05-2017
Ik zie een spiraal en een planeet met een energieveld dat het passeert, ik zie ook de centrale zon energie van de galaxy de bladeren van de plant aanrakend en kammend. Ik zie een wezen die half vis mensachtig is genaamd een ‘nmo’ en een hand die reikt naar de wijnstok om zijn energie te richten naar de wijnstok. Ik zie ook een planeet wortelen in het midden en dan energie uitzendend naar de planten die uitspruiten.

Anoniem nr. ……24-05-2017
Ze zijn beiden één persoon. De persoon onderaan voelt de pijn van alles wat er naar hem/haar wordt geworpen, ze zijn bang en ze voelen angst en het veroudert ze enorm. De bovenste persoon is erg wijs en weet hoe alles te behandelen zonder enige zorgen.

Josephjack7…… 24-05-2017
Ik zie Gaia en de Elementalen en een reflectie van Zelf of iets.
Bedankt.

VERVOLG

Lichttaal #2-Sue Lie en de Galactische Familie
woensdag 24 mei 2017


Plotseling, zag ik de Zon door IEDERE boom stromen.
5D Lichttaal is anders dan gesproken 3D taal want dezelfde boodschap
kan worden waargenomen in een verschillende vorm door anderen mensen.
Ook is het begrip van de Lichttaal zeer beïnvloedt door de bewustzijnsstaat van de zender evenals van de ontvanger.

Alstublieft schijf jullie opmerkingen over wat de afbeelding vertelt.
Als wij allemaal het verschillende begrijpen lezen van de verschillende afbeeldingen, kunnen wij ons voorbereiden op het volledige spectrum van het begrijpen van de Lichttaal.

Zegeningen,

Sue Lie en de Galactische Familie

Vertaalde opmerkingen 26-05-2017:

Anoniem nr. ….: 24-05-2017
Hallo Sue, enkele jaren geleden had ik een ervaring waar alles in een moment veelvoudig was en sprankelend licht en ik een vonk terwijl ik bij de bomen zat.

Deze figuur vertelt me over de gemeenschappelijke energie die wij zijn en die wij delen in 3D, ongeacht de manier van het Leven.

Dankbaarheid en Liefde.

Tina Cohen: 24-5-2017
Gezegend wezen van Licht dat ben ik, ik arriveer en ben hier altijd geweest.

Armando Rojas León: 24-05-2017
De Bron en vele wezens letten en waken over ons van ‘boven’ en door ons.

Anoniem nr. ….: 25-05-2017
Groeten. Wij zijn allemaal verbonden, we zijn één.

Anoniem nr. ….: 25-05-2017
Ik zie een Elohim.

Anoniem nr. ….: 25-05-2017
Ik neem de bovenstaande afbeelding waar als een opening van een Zon Portaal door de Arcturianen, zichzelf projecterend evenals de Realiteit, welke zij willen creëren en om door ons te worden waargenomen……..


Vertaald door Anja voor Wakkeremensen