Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

dinsdag 2 mei 2017

Kryon: Vraag en Antwoord 784: Spirituele energie. 2 mei 2017 / Lee Carroll


784: Spirituele energie.
2 mei 2017 / Lee Carroll
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

Vraag: Lieve Kryon, steeds als ik mediteer of een Kryonboek lees of een tijdschrift ervaar ik prachtige emoties - volkomen gebaseerd op liefde - en dat kan overweldigend zijn. Ik krijg deze gevoelens bij geen enkele andere entiteit, gids of kanaal. Ik weet dat dit speciaal is en ik koester het, maar ik weet niet waarom het zo intens is. Ik voel dat er een reden voor moet zijn. Ben ik hier om de Kryongroep op een bepaalde manier te begeleiden over hetgeen ik ervaar of is dit gewoon een onderdeel van de ervaringen van degenen die fortuinlijk genoeg zijn om jouw magische energie te ervaren?

Antwoord: Eenvoudig gezegd voel jij volledig de essentie van ‘thuis.’ Mijn overkoepeling is er een van liefde, ook al ben ik de werktuigkundige. Als jij deze dingen voelt absorbeer jij een deeltje van de waarheid van wie jij bent en waar jij vandaan kwam en is er een geweldig gevoel van ‘herinnering.’ Je hebt dit bij geen enkel ander kanaal? Dan heb jij niet ver genoeg gekeken, want Spirit zal jullie altijd op deze manier op liefde gebaseerde informatie brengen als jullie dat toestaan.