Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

dinsdag 23 mei 2017

Ik Roep Je Terug naar Liefde / Van het Circle of Light Spiritual Center / 22 mei 2017 / via Yael en Doug Powell

Ik Roep Je Terug naar Liefde
Van het Circle of Light Spiritual Center / via Yael en Doug Powell

Oh, geliefden, Mijn mensheid, kom drinken van de Bron! Vul de bekers van jullie dagen met wonder en de kelken van jullie kostbare harten met extase. Weet dat Ik jullie terug roep naar de Liefde. Weet dat Ik jullie koester en ernaar streef jullie te voeden met de lichtgevende nectar van Mijn levende aanwezigheid. Het heeft geen zin om jullie tijd te spenderen aan het zoeken naar antwoorden van tussenpersonen wanneer die kostbare momenten van ons zouden kunnen zijn - momenten doorgebracht in Mij brengt jullie terug naar de gezondheid van de levende geest.

Jullie zijn als babyvogels. Mooi en kostbaar. Gevuld met nieuwsgierigheid en met honger naar het leven. In het bezit van alle benodigde apparatuur om mee te vliegen, maar toch, nog niet wetend hoe jullie vleugels te gebruiken. U kunt alleen leren hoe ik echt van Me vliegen die de vlucht heeft gemaakt! Jullie kunnen jullie vleugels alleen van mij begrijpen want Ik heb ze ontworpen! Laat alleen Mij jullie ouder zijn, of jullie zullen opgroeien en denken dat jullie een kraai of een kalkoen zijn, in plaats van bezitters van vleugels van de spirituele vogels die jullie zijn. Je hebt een vleugelwijdte groter dan de eeuwigheid, en jullie vluchtcapaciteit is echt onbeperkt. Maar als jullie je naar anderen draaien voor begeleiding, zullen jullie nooit de kracht kennen van jullie kloppende vleugels, de adembenemende schoonheid van opstijgen naar de Bron, het eten van licht en het uitgieten van liefde, samen met je maat, een vogel wiens vlucht tot in het Omniversum gaat Zo gemakkelijk als een adelaar boven de Aarde glijdt.




Vertaald: wakkeremensen.blogspot.nl