Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

donderdag 25 mei 2017

Het onderstaande is uit mijn nieuwe boek, “DE VAARDIGHEID VAN LICHTTAAL.” / 21 mei 2017 / Suzanne Lie

Het onderstaande is uit mijn nieuwe boek,
“DE VAARDIGHEID VAN LICHTTAAL.”

DE INTRODUCTIE VAN HET BOEK IS OP: PAGINA 1
21 mei 2017



Ik besloot om mijn waarneming om te keren,
om werkelijkheid waar te nemen vanuit een nieuw perspectief.

(IK HEB DE AFBEELDING AL EEN KEER EERDER GEPLAATST EN HAD JULLIE ALLEMAAL VOORGELEGD WAT DE AFBEELDING JULLIE VERTELD. DAARVOOR IS DEZE BIJZONDERE AFBEELDING EEN OPNIEUW DOEN, MAAR DE OVERIGE AFBEELDINGEN EN OPMERKINGEN ZULLEN NIEUW ZIJN)

                        Heb alstublieft wat plezier en praat met anderen erover
                        wat deze afbeelding jullie zegt. Ik heb toegevoegd wat de
                        afbeeldingen mij vertelden, aangezien het de “verhaallijn 
is voor het boek.”


Echter, Lichttaal kan vele verschillende dingen betekenen voor verschillende mensen want het zijn “geen woorden.” In plaats daarvan is Lichttaal energievelden die zich vermengen, er doorheen bewegen en communiceren met jullie bewustzijn, evenals met het bewustzijn van degenen tot wie jullie spreken.

Jullie spreken allemaal iedere dag Lichttaal, maar we weten dat niet omdat we gewend zijn aan taal gebaseerd op woorden, wat innerlijke beelden creëert.
Met Lichttaal, staan jullie jezelf toe dat de “innerlijke beelden” worden geprojecteerd “buiten” in het bewustzijn van anderen.

Maar, als “anderen” niet in staat zijn om hun bewustzijn uit te breiden naar ten minste het hogere vierde en naar het vijfde dimensionale bewustzijn, zullen zij GEEN waarneming hebben van het energieveld die het bericht of berichten draagt.

Bovendien, zoals jullie al eerder hebben gedaan, vragen wij jullie naar de afbeelding te kijken en om op te schrijven wat het jullie verteld.
Ik ben mij ervan bewust dat ik deze bladzijde al eerder heb voorgelegd, maar dit is het begin van de verhaallijn – dat is mijn verhaallijn, maar jullie mogen een andere versie van de verhaallijn interpreteren.

Tijdens het leven op de 3D Aarde met 3D taal, kan de flexibiliteit van Lichttaal verwarrend zijn. Dus wij, jullie Galactische Familie, herinneren jullie eraan dat een deel van de verwarring is dat de mensheid “probeert een vierkante pen in een rond gat te doen.” (m.a.w. om te proberen twee dingen te combineren die niet bij elkaar horen)

Daarvoor sta jullie geest toe om de verwarring te ervaren en dat jullie het kunnen UITBREIDEN verder dan alle 3D/4D beperkingen en naar de vrijheid en stroming van 5D Lichttaal. De basis van Lichttaal is:

                        Open jullie mond en laat JULLIE waarheid eruit!

Alstublieft plaats jullie opmerkingen over wat deze afbeelding jullie verteld in
de onderstaande mogelijkheid. (zie website comments:)

Zegeningen, laten we allemaal wat plezier hebben “met het creëren en herinneren van” LICHTTAAL!

Ik zal dit om de paar dagen plaatsen. Deze ervaring werkt voor mij, aangezien wij ook bezig zijn met de Inter-dimensionale School.

                                                                       SUE



 Suzanne Lie  7:24 PM

Vertaald voor Wakkere Mensen