Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

maandag 1 mei 2017

Ben je meer dan mens? / 30 april 2017 / Lilian Ferru


Ben je meer dan mens?
30 april 2017 / Lilian Ferru

Ben ik van een ster gevallen? Ben ik ontstaan uit kosmisch zaad? Leef ik in meerdere dimensies? Ben ik verbonden met natuurwezens? Bevindt een deel van mij zich op een ruimteschip? Ben ik hybride?

Toen Tanis Helliwell een huisje in Ierland boekte om de zomer door te brengen, had ze geen idee dat ze kennis zou maken met de elementwezens en dat een ‘Leprechaun’, (een kabouter, een mythisch figuur, vriend van de mensheid), haar leermeester zou zijn. Pas vandaag heb ik haar boek ‘Een zomer met het kleine volkje’ gelezen. Het doet wat met me. Als ik op gras loop ben ik alert geen madeliefjes te pletten. Als ik in mijn tuin zit vraag ik me af waar die kleine wezens zich verstopt houden. Ik stem me er op af, zeg dank voor alles wat ze voor de natuur en voor ons doen. Onlangs heb ik ook het tweede boek van Tanis Helliwel gelezen, over hybriden. Zijn wij meer dan mens? Zijn we een kruising?



Heb je dat ook wel eens dat iemand je aan een fee, een engel, een draak, of buitenaardse, doet denken? Je bent misschien dichter bij de waarheid dan je denkt. Veel mensen gaan als hybride door het leven zonder dit überhaupt te weten. Tanis Helliwel komt op 10 mei naar Voerendaal voor een lezing. Ik heb haar blind geboekt. Pas nu de datum dichterbij komt, verdiep ik me in haar boeken.

Heb jij ook wel eens het gevoel dat je niet van deze wereld bent? Heb je een flauw vermoeden dat je van de Pleiaden, de dolfijnen, de walvissen afstamt? Of dat je gewoon een sterrenwezen bent? We zijn allemaal een mengeling: een hybride. De een is meer verwant met het universum, de ander meer met de eenhoorn, de reus, de deva’s of anders gezegd: de binnenaarde. Steeds vaker gaan we beseffen dat we meer dan mens zijn.
Tanis komt uit Californie. Wil je erbij zijn? Laat het even weten. Op dit moment zijn er onvoldoende reserveringen om het door te laten gaan. Het zou jammer zijn als we dit moeten laten passeren omdat mensen te laat beslissen.

Wie ben ik? Hoe kan ik de complexiteit van mijzelf begrijpen? In alle eenvoud zijn we liefde, van welk nageslacht we ook afstammen. We zijn zo verschillend, maar in waarheid één. Toch is niemand honderd procent mens. Ook beginnen steeds meer mensen te ontdekken wat Paul doet. Het lijkt allemaal science fiction. Toch is het nu dat we gaan ontdekken wat en wie we zijn. Dan kunnen we terugkeren naar de domeinen waar we vandaan komen. Tijdens de healings zijn grote lichtwezens uit andere dimensies aanwezig, maar ook kleine wezentjes die net zo goed met ons werken. Zij zijn het die het fijne werk doen, de dunne draadjes verbinden en repareren.

Is het leven niet wonderbaarlijk? Is het niet een grote spannende reis naar de herinnering van wie we zijn? En is het niet fantastisch dat er mensen zijn die de deur naar kennis en ervaring voor ons openen? Tanis Helliwel: ‘De creatie van een menselijke hybride vereist dat twee dingen tegelijkertijd werken: onze fysieke en spirituele afkomst. Werkend onder de leiding van de karmische raad van grote wezens die toezicht houden, verenigen onze delen zich in ons unieke lichaam dat de mogelijkheid biedt om ons zielendoel in dit leven te bereiken.’

En er is meer informatie, dus wie weet zien we elkaar op 10 mei.
Liefs, Lilian

Ps, gezien de grote belangstelling voor de healing van Paul op 14 mei in Den Bosch, is gekozen voor een iets grotere locatie. Het is nu bij Centrum Palaya, Sint Jorisstraat 23 ‘Hertogenbosch. www.palaya.nl

http://jijbenteenwonder.nl/