Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

dinsdag 25 april 2017

We gaan landelijk / 24 april 2017 / Lilian Ferru


We gaan landelijk
24 april 2017 / Lilian Ferru


Lieve mensen,

Met Pasen waren Paul en ik in Zeeland, waar hij de eerste keer een healing buiten de Limburgse grenzen gaf. Er wacht ons een warm onthaal. De mensen komen, maar weten niet wat ze te wachten staat. Toch is er bij voorbaat zoveel liefde. Als de healing begint wordt de tijd stiller, alsof niemand ademt, alles in verbondenheid samensmelt op een niveau waar het verstand geen toegang tot heeft. Na afloop is er gelegenheid tot het delen van ervaringen en vertel ik wat de healings met mij hebben gedaan.

Nu ik erover nadenk, zo voor publiek, is het mij opeens helder. Ik ben anders. Waar ik voorheen fel kon reageren, kan ik nu zeggen dat ik milder ben. Woedend kon ik zijn, op de situatie, op artsen die fouten maken, op wat al niet meer. Onzeker ook, zoekend naar liefde buiten mezelf. Terwijl ik de groep toespreek, iets dat ik ooit niet durfde, realiseer ik me dat ik gelukkig ben. Ja, ik ben écht gelukkig. Al is het maar dat ik minder oordelend ben en meer de verantwoordelijkheid neem voor mijn gevoelens en gedachten. Waar ik vroeger van door het plafond ging, kan ik nu om glimlachen. Onvoorstelbaar wat een transformatie ik in korte tijd heb ondergaan, een spikkeltje op de tijdlijn van het universum. 


Ik heb mijn innerlijk werk met ‘Een Cursus in Wonderen’ gedaan. De healings van Paul brachten alles in een stroomversnelling. Steeds werd iets weggenomen dat de verbondenheid met de Bron blokkeerde. Steeds sterker daagt het besef dat liefde gelijk staat aan geluk. Dan heb je niets van de wereld nodig, maar ben je gericht op de Bron van pure liefde. En dan, opeens, ben je zomaar gelukkig, zonder reden. Je straalt en je weet het niet eens, zo natuurlijk voelt het. Dat ben jij!

Dat niet alleen ik dit ervaar blijkt uit de bekende gezichten die speciaal naar Goes zijn gekomen voor een healing. Zij ervaren net als ik de ommekeer, de levensvreugde die toeneemt, het wonder dat zich stilletjes voltrekt en waar je pas achteraf van kunt zeggen dat het is gebeurd. Een healing gaat niet altijd geruisloos. Soms zijn er heftige ervaringen, ook fysiek, maar het gebeurt altijd ten goede. ‘Een met de Bron, en niets anders’, daar gaat het om.

We werden gevraagd om vooral terug te komen en er was de uitnodiging voor Den Bosch. Tijd dus om de grenzen te verleggen, om meer mensen de gelegenheid te geven om de diepe vrede te ervaren die op jouw welkom wacht.  Vrede en vreugde zijn ons erfgoed, iedereen heeft het volste recht om gelukkig te zijn. Nu is het nog een kwestie om je te ontdoen van al wat dit belemmert.

Niemand is toevallig bij een healing. Het is het universum die de agenda regelt, die maakt dat jij je aangesproken of geroepen voelt. Uiteindelijk gaat het om jouw bereidwilligheid. Dan word je vanzelf geleid naar iemand zoals Paul.

Ja, ik ben heel gelukkig. Als ík dat kan zeggen, dan is het voor iedereen mogelijk.

Liefs Lilian.


http://jijbenteenwonder.nl/
http://degoednieuwskrant.nl/
http://www.wonderzusters.nl/