Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

maandag 3 april 2017

UFO in de Golf van Mexico - 21/03/2017 - Vergelijkbaar met andere UFO-evenementen? Gepubliceerd op 28 maart 2017 ~ UFO Today

UFO in de Golf van Mexico - 21/03/2017 - Vergelijkbaar met andere UFO-evenementen?
Gepubliceerd op 28 maart 2017 ~ UFO Today


Een week geleden werd een UFO gadegeslagen toen het tevoorschijn kwam uit de oceaan in de Golf van Mexico.

Een chief engineer was getuige van de UFO die uit het water opdook en diende een rapport in bij NUFORC.

Het doel doet me denken aan de foto's die werden gelekt in 1995. Deze foto's zijn vanaf de USS Trepang onderzeeër genomen in 1971. Op deze foto zien we een enorme UFO die uit de oceaan tevoorschijn kwam en er boven zweefde . Op sommige foto's kunnen we het voorwerp zien dat naar beneden gaat in een wolk van rook.



UFO vastgelegd op tape! UFO-waarnemingen 2017
Gepubliceerd op 24 Maart 2017

Deze UFO is een Syrische schip. Ik begon te huilen toen ik het zag. Ik ben een Sterrezaad van Sirius. Een van mijn eerste UFO-waarnemingen was dit soort Sirisch schip.



Vertaald: wakkeremensen.blogspot.nl