Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

maandag 3 april 2017

Op deze dag van je leven / 3 April 2017 / Neal Donald Walsch

3 April 2017 / Neal Donald Walsch
Op deze dag van je leven, geloof ik
dat God wil dat je weet…


... dat de strijd eindigt wanneer de dankbaarheid begint.

De zoektocht is voorbij wanneer de bevinding begint.
 En de bevinding is helemaal geen vaststelling , maar een creëren.
Je kunt niet vinden waar je voor hebt geworsteld,
maar je kunt het creëeren.
En het begin van creatie is dankbaarheid.

Dank U, God, dat U mij helpt om te weten dat alles wat
Ik zoek nu naar mij toe komt.
Dank U, God, dat u mij op dit moment toestaat de vrede te voelen, die komt
met dankbaarheid voor wat is, wat het verlangen vervangt naar wat is niet.
Dank U voor het brengen van het inzicht dat van de zijnheid alles komt wat nu niet is,
 maar zeker zal worden.
Laat me dan blijven, in de zijnheid.

Je weet precies wat dit bericht je wil zeggen vandaag.

Neale Donald Walsch [today@nealedonaldwalsch.com]
Vertaald: wakkeremensen.blogpot.nl