Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

vrijdag 14 april 2017

Heavenletter 1705 Je Bent Naar Aarde Gezonden / geplaatst 14 april 2017

Je Bent Naar Aarde Gezonden
Brief uit de Hemel
geplaatst 14 april 2017


God zei :

Wanneer je weet dat je Mijn licht bent, waar kun je dan nog in duisternis wandelen? Je draagt je eigen licht met je mee. Er is geen batterij voor nodig, tenzij je liefde een batterij noemt.

Je bent als een vuurvlieg, alleen jouw licht blijft schijnen.

Je zou niet op Aarde kunnen leven zonder Mijn licht. Je zou nergens kunnen bestaan zonder Mijn licht. Mijn licht zit in elke cel van je lichaam. Jij bent Mijn licht. Jij bent Mijn toorts. De wereld is als de Olympische Spelen, en jij rent elke dag terwijl je Mijn fakkel draagt.

Jij bent moedig. Je wordt nooit moe van het dragen van Mijn licht. Het veredelt je. Het geeft je gelegenheid. Je zou niet zonder kunnen.


De reikwijdte van Mijn licht in jou reikt ver voorbij het fysieke, weet je. Het licht in elke cel van je lichaam is een reflectie van het licht dat in jou is. Je bent Mijn licht dat op Aarde ronddanst.

Zie het licht dat jij bent. Voel hoe het jou nu opvult. Het is alsof je een bad hebt genomen in een zwembad van gouden licht, en nu stap je er uit, en je bent een en al licht. Het licht dat je bent kun je niet afdrogen. Het is onuitwisbaar.

Je bent nooit minder dan Mijn licht geweest.

Je hebt geprobeerd Mijn licht te verstoppen onder een paddenstoel, een zinloze poging. Mijn licht zal gezien worden, en jij bent voorzien van de mogelijkheden om het te zien. Het is niet alleen de wereld die jou programmeert. Heaven programmeerde jou gelukkig lang voordien. Je werd naar Aarde gezonden om het licht te ontdekken dat je draagt. Dit is een belangrijke missie.

Je dacht misschien dat je allerhande dingen bent, maar nu zul je Waarheid ontdekken. Nu is het moment daarvoor gekomen. Je bent daar tevoren op ingesteld.

Wanneer je eenmaal ontdekt dat je licht bent, draai de volumeknop dan helemaal open. Kun je dan net zo goed wel doen. Jij bent de enige die jouw licht schitterend kan doen schijnen. Wacht niet op iemand of iets om je te verheerlijken. Jij bent zelf degene die verheerlijkt. Jij bent het licht dat Ik gezonden heb en jij bent degene die ieders licht ontsteekt. Jij bent het signaal dat een serie van lichten zal opstarten die schitterender zijn dan de Aarde ooit gezien heeft.

Jij gelooft in bijna alles dat wie ook maar jou vertelt, maar je wantrouwt datgene dat Ik zeg. Je neemt zelfs een houten munt aan, maar bent sceptisch over Mij. Wees niet altijd zo onwillig! Leef de woorden " In god stellen wij ons vertrouwen." Leef ze tot het summum.

Jij bent licht, en niets anders dan licht. Zeg het: "Ik ben licht en niets anders dan licht." Laat het bewustzijn van jouw licht indalen. Voel het. Neem het aan als een kop warme soep. Op deze manier ontsteek je het licht binnen in je, en het licht binnen in een ieder.

Ik heb op jou gewacht. Ik heb op jou gewacht om Mijn licht in de wereld te ontsteken. Nu je dit weet, zul je niet meer dralen, toch?

Wanneer je 's ochtends wakker wordt, herinner je dan dat er een groot licht in je hart is. Dit licht straalt uit van je hart. Het kan niets anders doen. Maar met jouw bewustzijn zal het de wereld omhullen. Heeft de wereld immers niet behoefte aan jouw licht? Waarom zou je Mijn schitterende licht niet hoog op houden zodat het over de timide wereld verspreid wordt? De wereld kent het licht niet dat het bezit, en nu ben jij hier op Aarde om zoveel als je kunt, licht te onthullen.

Het is niet echt zo dat je licht aandoet. Het is al aan. Jij maakt het aanwezige licht bekend. Het maakt je vrolijk om je licht te kennen en te weten dat het van Mij is en om het te laten schijnen. Wat een Gezegend Wezen ben je toch, gezegend met Mijn licht. Het is onopmerkelijk, Mijn licht, in die zin dat iedereen het bezit. Het is een wonder dat Mijn schitterende licht in jou niet gezien is, en dat jij het niet gezien hebt en er uitgebreid mee hebt gezwaaid. Zeg Mij nu eens wat er gebeurt wanneer je elke kamer die je binnen komt, verlicht?

vertaald door: ancoterpstra