Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

dinsdag 4 april 2017

De verschuiving der tijden gebeurt nu elke dag / 31 maart 2017 / Daniel Shellnut

De verschuiving der tijden gebeurt nu elke dag
31 maart 2017 / Daniel Shellnut 
  


De Verschuiving der tijden gebeurt nu elke de dag en op elk moment nu…Ik weet dat ik dit minstens elke paar weken post en het spijt me als het vervelend wordt. Maar iets is veranderd, een GROTE TIJD in de voorbije drie maanden… Terwijl de voornaamste media de bevolking afleidt met Trump en andere rommel, IS ER IETS VERANDERD OP DEZE PLANEET! IETS IS VERANDERD IN DE HEMELSE, ASTRALE EN ETHERISCHE RIJKEN! … HET MENSELIJK BEWUSTZIJN IS VERANDERD! … ALLES IS VERANDERD!...

Het is enkel een zaak van weken of maanden voor we ten slotte de wereld zien veranderen op de meest schokkende manier… De nieuws media en alle regeringen zullen niet in staat zijn om dat nog langer te verbergen… Het kon heel goed 2018 worden maar het oude paradigma KAN ZIJN denkbeeldige bubbel niet langer meer vasthouden… die staat op het punt te ploffen, GROTE TIJD!... Geen angst gewoon de constante verwerkelijkingen van de werkelijkheid die we beleven en de nog GROTERE verwerkelijkingen waarvan de slapende mensen op het punt staan heel snel voor te ontwaken.. Ik moet proberen daar positief over te blijven en gewoon op de golven van wereld ascentie te rijden zonder over boord te vallen of er paranoïde over te worden. Moeilijk om kalm te blijven als ik empathisch ben en alles zo diep te voelen.


Iedere dag voelt het of der verwijdering van de sluier zal gebeuren of een of ander groot gebeuren, maar elke dag gaat gewoon weer verder als een volgende dag op Aarde. In de laatste drie jaren heb ik gevoeld dat er iets groots zal gebeuren en het gebeurt eigenlijk nooit. Maar dat is waar het om gaat, het “gebeurt” elke dag overal om ons heen. En eerlijk, ik ben erg vermoeid om te wachten zodat het gebeurt, maar Het Gebeuren en Volle Ontsluiting zal gebeuren als het moet zijn. Tot dan moeten we geduldig zijn… ik bid dat we de “poep in de ventilator” niet zien en de hele hel losbreekt. Die mogelijkheid maakt me bang. Maar ik denk dat als het echt slecht wordt, dat ik, mijn familie en jullie allen veilig ervoor beschermd zullen worden. Wat er precies zal gebeuren is geen zekerheid, maar hoe en wat er gebeurt is wat er bedoeld is te gebeuren in het Goddelijke Plan. Alles is zoals het moet zijn. Alles is in volmaakte goddelijke orde… Moge de Eerste Bron Schepper Met Ons Allen zijn…Moge de Aartsengelen en de gehele Galactische Federatie van Licht Met Ons Allen Zijn, zoals ze dat al zijn, Met Goddelijke Leiding, Bescherming en Liefdeslicht.


Liefde en Licht Mijn Lieve Spirit Familie. Ik Houd van Jullie.

Namaste!

vertaling winnyd@stralendetoekomst.nl