Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

vrijdag 28 april 2017

Aartsengel Michaël, Overmand en Twijfel: Een uitstekende Gelegenheid... / Kathryn E. May, PsyD

WhoNeedsLight.org
Kathryn E. May, PsyD

Transcriptie radiouitzending in Spiritualiteit

Maandag, 2 PM EDT: Aartsengel Michaël,
Overmand en Twijfel: Een uitstekende Gelegenheid...



Aartsengel Michaël: Overmand en Twijfel – Een Uitstekende Gelegenheid om te Transmuteren en Alles te Overstijgen.

Aartsengel Michaël schenkt ons duidelijk inzicht en advies over hoe je individuele kracht te gebruiken om de patronen van de lagere Matrix, die binnenin nog zwakjes kunnen voortleven, te ontmantelen.
Samen als één familie verrichten wij dit met Licht gevuld werk om door te stromen, om te zorgen voor Vrede voor iedereen.

We verwelkomen jullie hartelijk om je voor onze wekelijkse uitzending bij ons te voegen – deze week in de lucht op maandag 17 april om 2 PM EDT.

Met Liefde,

Kathryn, Christine and Meg


Uitzending

Kathryn opent de uitzending met een gebed. De inleiding door Kathryn en Meg is niet in deze transcriptie opgenomen maar is in het Engels te beluisteren op BlogTalkRadio.com/Channel Panel.

Na het gebed volgt de channeling door Kathryn van A.E. Michaël.

Gebed:
Moeder en Vader.
Ik keer naar binnen.
Ik nodig U uit en ik aanvaard U in mijn hart en in mijn wil.
Ik verzoek U om Uw Licht over mij uit te stralen en over mijn ascensie.
Help me om een ware boodschapper te zijn en een levend voorbeeld van Uw Licht en Uw Liefde.
In deze tijd, waar Uw steeds toenemende Licht alle verouderde structuren en overtuigingssystemen vervangt, voel ik U bij me en doe ik een beroep op U en op Uw heilig geschenk van de Violette Vlam, om het verouderde weg te branden en me te helpen om evenwichtig te blijven in mijn vertrouwen, terwijl mijn bewustzijn groeit en ik mezelf bevrijd om het nieuwe te omarmen.
Alle Hogere Wezens en uit de Vijfde Dimensie, de opgestegen Meesters, de Galactische Federatie van Licht, alle goedgunstige wezens op de schepen, onze beschermers, de vele koninkrijken op Aarde, onze Hogere Zelven en onze tweelingvlammen; wij doen een beroep op jullie om je bij ons te voegen en ons te ondersteunen bij onze oprechte zoektocht om onszelf en de Aarde te verheffen in de Liefde van het eeuwige Licht van Gods Glorie.
Zo Zij Het! Zo Zij Het! Zo Zij Het!

Channeling:

Oh, welkom iedereen, ik ben Aartsengel Michaël. Laten we een moment van gerichte eenheid en Licht met elkaar delen. Op dit moment houden de lichtwerkers, in elke denkbeeldige rol rond de wereld, het Licht vast en blijven aan het werk voor de vrijgave van de welvaartsfondsen.
Gods geschenk voor het herstel en de wederopstanding voor deze wereld.
Welnu, overmand betekent een bovenmatige overvloed aan omstandigheden die niet vrede, vreugde en liefde bevorderen; de zoektocht in je werkelijkheid.
Twijfel komt vanuit het feit dat jullie een wezen van licht zijn; Gods eigen levende zetel.
In het leven geboren.
Twijfel is een gevolg van fundamentele beslissingen en keuzes die jullie gemaakt hebbben en de collectieve mensheid is hiermee akkoord gegaan.
Deze stimuleren niet tot Liefde.
Jullie twijfelen aan jezelf door dingen te kiezen die niet zijn wie je bent.
Ik weet dat jullie beseffen dat iedere disharmonieuze gedachte, gevoel, gebeurtenis, miscreatie een gelegenheid is voor genezing.
Transmutatie is de moedige bereidheid naar vertrouwen en je aandeel voelen aan deze miscreaties.
En met jullie wil en keuze keren je misleide intenties en miscreaties terug in het Licht.
Vader, Moeder God bezitten de eeuwigdurende waarheid.
Dit is alles overstijgen!
Dit ... is ... alles ... overstijgen!

Onze boodschap vandaag is kort, toch is voor jullie vrijheid ieder woord gecodeerd met Gods Licht.

Ik Ben jullie Aartsengel Michaël!

Voor Internet Radiouitzendingen met archieven zie:

Website Dr. Kathryn E. May: www.WhoNeedsLight.org

Vertaling: Sjra