Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

zaterdag 18 maart 2017

Reis van Duizend Doden – Los Laten / 16 maart 2017 / Jenny Schiltz

Reis van Duizend Doden – Los Laten
16 maart 2017 / Jenny Schiltz


Het is eerder gezegd dat het lijkt dat we duizend doden sterven op deze reis. Dit is een van de meest ware dingen die ik heb gehoord. Het doet er niet toe waar je op dit pad zit, omdat als je eenmaal er op zit, bewust of onbewust, er stukken van je beginnen te sterven. We laten alle beetjes en stukje achter ons van wie we dachten dat we waren, de identiteiten die we op ons namen of die ons werden opgelegd, de delen van ons en de mensen die niet resoneren met wie we gaan worden. Deze gaan er in lagen vanaf, omdat ik niet zeker van ben dat we met de waarheid konden omgaan om alles in een keer te zijn.

Soms gebeurt het loslaten heel sterk alsof het universum (jij) tegen je samenzweert en andere keren is de laag zo diep dat je volle medewerking nodig is. Het moet een bewust loslaten zijn, met opzet stappend in het nieuwe.


Nu meer dan ooit wordt ons gevraagd om niet alleen los te laten maar om echt de inslag te zien die deze ‘valse zelven’ op ons leven hebben gehad. Waar die zelven angst vasthielden, gebrek en tegelijkertijd hoe ze zorgden voor het volmaakte zeildoek voor ons om precies te beleven wat we nodig hadden voor onze groei. Ons wordt ons niet functioneren getoond en hoe diep dat gaat omdat niets ervan in het hogere licht kan staan. Het is de weerstand voor dit loslaten dat zulk lijden in ons leven schept.

Ik had in een nieuwe laag getapt van het zelf dat moest vertrekken. Ik had er een paar dagen mee gewerkt, voelde hem, begreep zijn stem en rol. Enkele dagen geleden ging ik naar de hete bronnen omdat ik het genezende soppen nodig had. Ik begon overnieuw, tapte uit deze laag, en voelde echt de weerstand die er was en vond dat daaronder angst zat. Deze laag was bang om weg te gaan en was echt mijn emotionele lichaam aan het verwoesten. Ik was bezorgd, humeurig, voelde me onzeker… gewoon vies. Het ritme van de weg en de radio die schalde, zorgde voor de volmaakte ontsnapping voor me om te onderzoeken en echt om te horen en te voelen wat werd uitgedrukt. Ik was dankbaar voor de scherpe weg-bochten die mijn man’s aandacht nodig hadden omdat als hij naar me gekeken had en de tranen had gezien die langs mijn gezicht liepen, zou ik de bestaande crisis hebben moeten opbiechten die ik had. Ik begon toen een ernstige actieve dialoog in mijzelf.

Ik: Ik wil dat je weggaat, dit moet klein gespeeld worden, en mijzelf klein maken voor een ander zijn troost, de vrees om mezelf te laten zien… dat dient me niet langer meer.

Laag: Wat, als ik weg ga, jij ook sterft? Je hebt kinderen en een man.

Ik: Dan was dat zo bedoeld. Hun hoogste goed zou ook gediend zijn. Daar vertrouw ik op.

Laag: Wat als je zoveel verandert dat je man niet meer bij je wil zijn?

Ik: Dit gaf me een pauze en toen hoorde ik mijn hoger zelf zeggen – hij stond naast je door elke verandering heen en hij hield ervan om jou te zien, de jou waarvan hij altijd wist dat die uit de schaduw zou komen.

Laag: Ik ben bang.

Ik: Dat weet ik, maar het zal goed gaan. Dank je voor alles dat je me geleerd hebt. Ik ga nu naar voren.

Hiermee voelde ik letterlijk iets mijn lichaam uitgaan. Dit was een enorme verandering en een bevrijding zoals ik nooit eerder heb ervaren. Toen voelde ik vrede, mooie, gezegende vrede. Het volgende ogenblik ving ik mijn man’s oog, ik flitste hem een glimlach toe. Het ging goed met me, we zullen in orde zijn en ik voelde zo’n vreugde en opwinding voor wat nieuw is en zich in mijn leven laat zien, nu ik het oude had losgelaten.

Daar dat gesprek zo duidelijk was, begon ik me subtieler te herinneren wat ik in al die jaren had gehad. Wat als ik iedereen op deze reis zou verliezen? Wat, als ze dachten dat ik gek was? Wat als ik gek ben? Ik herinner me de angsten die weg vlogen laag bij laag. Sommige lagen waren er nog en veroorzaakten me maanden lijden voor ik in staat was om ten slotte te VERTROUWEN en los te laten. Het loslaten gaat nu sneller omdat mijn vertrouwen groter is en in plaats van vechten tegen het loslaten druk ik dank uit voor hun rol en stap bewust het nieuwe in. Het duidelijk zijn in mijn innerlijke dialoog, wat we allemaal hebben, heeft echt geholpen. Maak je gedachten langzamer, hoor ze echt en aarzel niet om je waarheid uit te spreken naar die gedachten. Ik heb ontdekt dat er een misleid geloof is in de spiritualiteit die zegt dat als je spreekt tegen je angsten, om ze te benoemen je ze kracht geeft of je laat ze zich manifesteren. Ik noem dat ONZIN! Ik merk dat het benoemen van mijn angsten me helpt om ze echt te zien en ze medeleven te tonen. Is dat niet wat we allemaal willen als we bang zijn? Medeleven en begrip. Delen van ons voelen alsof ze sterven en dat de wereld om ons heen zal verkruimelen als we meer en meer belichamen wie we echt zijn. De enige manier waarop je dat kunt doen is met bewuste bedoeling en diepe liefde.

Als we een buitengewone Equinox naderen, zul je merken dat de noodzaak om alles in je dat oud is, los te laten. Dit wordt ook weerspiegeld in de buitenste wereld met het los-maken, de baan veranderingen, verhuizingen, relatie veranderingen en zelfs de dood. Sommige van onze gezelschapsdieren gaan ook over omdat hun rol totaal is… ze hielpen je door je om je onvoorwaardelijke liefde te laten zien. Nu is het tijd om die liefde aan jezelf te tonen.
(Equinox = op 20 maart 2017)

Vanwege de grote veranderingen die we allemaal voelen, zelfs degenen die niet zo energie – gevoelig zijn, merk ik dat buiten ons de angsten omhoog gaan. Stop, wees stil en zie of je iets vreest dat voor je is of in de verte. Velen maken zich los van sociale netwerken en media om deze redenen. De waarheid kan moeilijk zijn te onderscheiden maar wat het niet is, is hoe je lichaam reageert als je je op deze zaken focust. Voel je je ongerust, bang, vermoeid en overweldigd? Maak hier geen fout, we voeden de dingen met onze energie; we kunnen liefde en vreugde voeden en we kunnen vrees en dualiteit toevoeren.

De scheiding van de frequenties wordt meer duidelijk, dit moet zo gebeuren zodat we gemakkelijk de verschillen kunnen zien en voelen. De Equinox markeert het verschil van de tijd omdat de frequenties niet alleen verschillend zijn maar zullen beginnen om van elkaar weg te gaan. Dit is waarin er zo’n grote stoot is in deze tijd voor ons allemaal om heel bewust te zijn van onze gedachten en emoties. We moeten kiezen wat we willen om door te gaan in ons leven. Kies en overschrijf bewust de oude programmering door je waarheid uit te spreken. Diep ingeslagen programmering zal een consequente poging nemen, maar dat is het waard. Het is tijd voor ons om precies te willen bezitten wie we zijn zonder verontschuldigingen.

Terwijl we het programmeren her-schrijven, verlaat de dichtheid onze vorm op soms onplezierige en explosieve manieren. Hoofdpijnen kunnen ook gewoon zijn. In dat proces van de verwijdering van het rooster (meer van uitleg staat hier:
http://jennyschiltz.com/connecting-to-the-new-grid/ ) dan kun je je duizelig voelen, misselijk en ongegrond, dat is ook gewoon. Ook met de tijdslijnen die oplossen en veranderen kan het voelen dat we ons denken verliezen. Dingen raken verloren en komen ergens anders omhoog. Ik ben zelfs in een auto geweest en zag iemand klaar om ons aan te rijden (to T-bone us) en toen ik remde verdween de auto. Alles dat we kunnen doen is lachen en ons hoofd schudden.

Met al die activiteiten kun je merken dat je eigen intuïtie en vermogens toenemen. Dat is best opwindend. We gaan een hele nieuwe wereld van mogelijkheden in omdat we van de hogere frequenties de overheersende maken in onze vorm. Er is geen sluier op de Nieuwe Aarde, de enige sluiers die overblijven zitten in ieder van ons en worden bepaald door waar we mee om kunnen gaan en welke ervaringen we gekozen hebben voor onze voortdurende groei. Nu is het een geweldige tijd om een journaal te maken zodat je terug kunt kijken en verbaasd kan zijn over hoeveel er is veranderd en hoeveel zichzelf aan je heeft laten zien.

Ik hoop dat elk van jullie enige vrede kan vinden in de chaos. Zoals een healer waar ik mee werk heeft gezegd: “Mogen alle dingen met gemak en genade gebeuren, met gemak en genade.” Ik stuur jullie alle liefde en kracht.

Jenny

For information on having a session with Jenny Schiltz please visit Information on booking a session or to book directly go to jschiltz.appointy.com 
Click here for information on assisting your integration, click here: Recovering from soul loss

Join the Facebook page to keep up to date on the energies and offers Channeling the Masters

picture credit: unknown
Copyright 2017, Jenny Schiltz

If you repost, please maintain the integrity of this information by reprinting it exactly as you find it here, and including all the links above and the link to this original post. Thank you.

**As with all information we receive regarding the ascension process, discernment is necessary. If you read or hear something and it does not resonate, simply let it go and find what makes your soul say YES! **