Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

donderdag 9 maart 2017

Oceaan van Schepping / door Aluna Joy Yaxkin / 1 maart 2017

Oceaan van Schepping
door  Aluna Joy Yaxkin  / 1 maart 2017


De pas geleden dromen zijn veel levendiger en erg lucide. Als ik wakker word laten ze me afvragen welke werkelijkheid echt is. Zelfs de wildste droom schijnt volmaakt normaal en uitvoerbaar terwijl ze in die werkelijkheid zitten. Ik heb drie krachtige en kristal duidelijke dromen in drie opeenvolgende nachten gehad. Ze hadden allemaal een thema van water, oceanen en onze macht van schepping.

We kunnen misschien niet weten waar de nieuwe stroom nog is, maar ik voel me heel erg geleid op een nieuwe manier; Niet zoals een kind dat woorden leert spreken waarvoor ze nog geen betekenis hebben, als dat zin heeft.

De eerste droom… ik was op een strand en ik keek uit naar de oceaan. Ik zag een enorme en volmaakt zuivere golf naar me toekomen. Die omhulde me en ik kon er niet uit ontsnappen. Ik hield mijn adem in zo lang als ik kon. Maar seconden gingen voorbij en ik kon mijn adem niet langer inhouden. Ik ademde in de oceaan alsof die lucht was. Eerst was het wat beangstigend, maar toen viel ik in een diepe vrede. Toen werd ik wakker. Terwijl ik ontwaakte vroeg ik me af…”Verdronk ik nou of ademde ik in de schepping, of ging deze nieuwe schepping met me samen.”
De volgende nacht kreeg ik een volgende droom en die wierp licht op de droom van de nacht ervoor. Deze keer was ik ook op het strand. Er waren andere mensen en surfers die op de golven reden. Ik waadde naar buiten in het geweldige bad water, een warme oceaan, net toen een 4-5 voet (1.20 m tot 1.50 m) op me af kwam. In mijn denken besloot ik dat ik niet verpletterd wilde worden door deze golf maar ik verwachtte dat die me in de volgende een of twee seconden zou raken. De golf kwam op me af en stopte precies voor me. De golf aan elke kant van me sloeg gewoon neer zoals elke golf zou doen. Ik was stom verbaasd toen ik mijn hand in de stille muur voor me zette. Toen was het dat ik wist dat het mijn bedoeling was om niet door die golf te worden geslagen, dat stopte de golf om me niet te raken,.

En terwijl ik dit opschreef, herinnerde me ik me fragmenten van de derde droom. Het is moeilijk om die goed te beschrijven, maar ik probeer het toch omdat ik denk dat het een sleutel is en een grotere trigger is (een aanleiding tot). Ik weet dat deze ook heeft te maken met de twee oceaan golf dromen. In deze droom was ik met een vriend van me en we werkten met een enorme en gecompliceerde progressie van lineair mathematiek (getallen). We werkten vergelijkingen uit door de schepping zelf en verder naar buiten tot het verste punt dat mogelijk is. Toen zaten we vast zoals bij een dood eind. (Velen voelen zich nu zo).

Op dit punt kregen we een oproep om de lineaire format uit die vergelijkingen te halen. Toen we dat deden was er een enorme verandering. We barsten door de bobbel die de deur opende naar de bolvormige tijd en een nieuwe manier om te wonen en te scheppen. We wisten dat dit de deur was waar we naar gezocht hadden. Ik werd wakker en deze droom vervaagde snel.

Ik moest dit delen omdat het veel te maken heeft met wat zich nu bij ons laat zien. De kracht van schepping zit in onze bedoeling, maar we voelen dat we een dood eind hebben geraakt, Maar veel gebeurt er. Onze buitenste wereld schijnt te zijn ondergedompeld in massale niveaus van onzekerheid en verwarring, maar daaronder is er iets aan het broeien in ons allen. Staan we op het punt om ten slotte in onze hoge octaaf wijze te stappen in dit menselijke lichaam?

We kunnen onze lichamen zien veranderen, worstelen en omhoog gaan, heel snel nu. Onze aandacht verandert net zo snel, die verandert tijdelijke golven van verwarring en scheppen verdeeldheid. Dit veroorzaakt bij ons om andere keuzes te maken dan we verwachtten. En als we duidelijke/heldere momenten hebben, gaat de voorwaartse beweging plotseling. We beginnen stoffelijk nu onze materiele wereld te her-arrangeren en te opwaarderen. Dit triggert weer een volgend niveau van stoffelijke maar tijdelijke chaos. We laten los, herbouwen en opwaarderen hoe we leven en wat we ondersteunen. Niets is, zoals het zijn ondergedompeld in verwarrende, gekke energie om echt duidelijk te krijgen wat er niet werkt. De kloof tussen wat er niet werkt en wat wel werkt is de deur die we zoeken. En zo nu en dan, merken we dat we vallen door wat een onzichtbare deur schijnt te zijn. Nu leidt het universum ons zoals pas geboren baby’s die geen referentiepunt hebben waar we ingaan.

We kennen de taal niet, of het programma niet maar we zitten zeker in het midden van de nieuwe golf van schepping, nu!

Deel hier je gedachten en inspiraties, omdat we van elkaar leren en we houden allen de sleutel van deze nieuwe deur vast.

Zegeningen aan IEDEREEN ~Aluna Joy 

Dank jullie voor je donaties en ondersteuning…
http://www.alunajoy.com/heartdonation.html