Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

dinsdag 14 maart 2017

Kryon: De Herinrichting van de Mens./ 3 maart 2017 /Barbara Bessen

Kryon:
De Herinrichting van de Mens.
3 maart 2017 /Barbara Bessen
Vertaald uit het Duits door Henk Steur

Lieve vrienden van de maandelijkse boodschappen!

Mijn kleine winterpauze is voorbij. Ik verheug mij op de komende seminars; natuurlijk ook op de maandelijkse boodschappen en de artikelen voor de tijdschriften. 

Ik houd ervan om diep in de Bron van alle Zijn te duiken en mij voor inspiratie en informatie te openen. Mijn pauze heb ik benut om helemaal los te laten en mij vaker aan de aantrekkingskracht van de uiterlijke dingen te onttrekken. Het was mijn doel om eens helemaal niets te doen. Helemaal niet makkelijk omdat er altijd wel wat te doen is, al is het maar het opruimen van het bureau, het sorteren van de papieren of het in orde brengen van de kledingkast. Maar eigenlijk zijn dit geen belangrijke dingen, nietwaar?

Maar goed, ook die dingen zijn op de een of andere manier gedaan. Tijd voor dagdromen in de Goddelijke Stilte? Ja. Gewoon door te zitten en niets te doen. Dan moet men de gedachten en impulsen afremmen die iemand zouden kunnen zeggen: Men zou ook niets kunnen doen, gewoon niets. De ogen sluiten en dromen en je voorstellen – aha, toch activiteit – wat je allemaal zou kunnen doen, maar toch….. niets doen, gewoon niets. Nee, ik wil niets doen, helemaal niets. Ergens begrijpen het verstand en het ego dit. Niets doen, helemaal niets. En dan komt de verwachte rust. Het is als het omdraaien van een knop. Als men dit vaker heeft gedaan, gaat het sneller.