Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

zaterdag 11 maart 2017

Heavenletter 725 De Gelegenheid voor Onze Eenheid / Geplaatst 11 maart 2017

Heavenletter 725
De Gelegenheid voor Onze Eenheid
Brief uit de Hemel
Geplaatst 11 maart 2017



God zei :

Herinner Mij vaak. Welk natuurlijk ding kun je gebruiken om Mij in je herinnering te brengen ? Ik begin hierover zodat je je meer bewust bent van de rijkdom van Onze muziek en de overvloed die Wij samen hebben. Denk aan Mij : wees je bewust van Onze onafscheidelijkheid. Je weet misschien al dat Ik al eeuwig met jou om ga, en dat er geen moment bestaat waarop Ik dat niet doe, maar voel het nu ook. Ik ben zo dicht bij jou dat Ik binnen in jou ben.

Wanneer je genoeg loslaat om Mij werkelijk te pakken te krijgen, voel je je bijna overweldigd, niet in staat tot iets anders. Het is alsof Ik een sterk parfum heb waar je gek op bent, maar je toch bang bent dat je er teveel van gebruikt. Nou, kijk eens, je kunt nooit teveel van Mij gebruiken. Ik overweldig jou niet. Ik zet je in je eigen kracht. Ik vul je met kracht. De kracht waar Ik je mee vul heet liefde, dus dompel Ik je in liefde en vul Ik elke cel van jou met liefde. Je bent eenvoudigweg overspoeld met Mijn liefde. Waarom zou je het niet veel vaker in vol bewustzijn ervaren ?


Het is belangrijk voor jou om Mijn liefde te voelen. Het is hoe dan ook belangrijk, maar het is vooral belangrijk voor jullie die Mijn woorden lezen. Omdat je de kracht van Mijn liefde al kent, ken je ook de machteloosheid wanneer Mijn liefde niet in jouw bewustzijn is. Laat de hele dag door regelmatig een aanraking door Mij plaats vinden in jouw leven.

Nee, stel geen timer in. Maar misschien kun je elke keer dat je op de klok kijkt of je afvraagt hoe laat het is, vriendelijk aan Mij denken en merken dat Mijn liefde door jou heen gaat, rondwervelend door je hart als castagnettes, als tuba's die liefde in je hart pompen, de snaren van je hart als Mijn viool, alsof je Mij jou toe hoort zingen met een stem die zo lieflijk is dat je het nauwelijks kan bevatten. Ik sla op de drums. Luister ernaar. Wees in vervoering.

Op deze momenten weet je hoe nauw Wij met elkaar zijn verweven. We laten geen steken vallen. Er is alleen deze nabijheid die liefde heet, en die roept jou nu, maakt je wakker en laat je er in rusten, alles tegelijkertijd. O ja, je hoort het ruisen van Mijn hart.

Wanneer jij het uitschreeuwt, antwoordt Mijn liefde. En ook wanneer je het niet uitschreeuwt en je gedachten zich van Mij verwijderd hebben, dan rust je nog steeds in Mijn armen, veilig in Mijn liefde, nooit ook maar een keer verstoken daarvan, hooguit soms buiten zinnen. Hoe sterk ben Ik in jou ! Hoe sterk ben Ik ! Pak nu de tamboerijn en doe Mijn liefde klinken, Mijn liefde. O ja, laat de tamboerijn van Mijn liefde klinken.

Afgezien van gedachten over tijd, wat kan jou herinneren aan Mij ?

Wat dacht je er van dat elke keer wanneer de telefoon rinkelt, Ik dat was. Of de deurbel rinkelt om jou Mij te laten herinneren.

Of zelfs elke keer dat je je pen laat vallen of een vergissing begaat, wil je je dan vriendelijk herinneren dat Ik er ben ?

Of wanneer de zon beweegt en licht verandert. Of wanneer een briesje de bladeren van de bomen streelt. Wanneer het heet of wanneer het koud is. In stilte, en wanneer het nog stiller is zelfs. Wanneer je opstaat en wanneer je gaat zitten. Wanneer je aan het eten bent, en wanneer je gegeten hebt. Wanneer je gelukkig bent, en wanneer je verdrietig bent. Wanneer je tevreden bent, en wanneer je ontevreden bent. Is er eigenlijk wel een gelegenheid, die geen gelegenheid is om je Mij te herinneren ? Kun jij er één bedenken ? Laten We deze gelegenheid van Onze Eenheid nu meteen te baat nemen en het ons herinneren.

vertaald door: ancoterpstra