Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

zaterdag 25 maart 2017

Een Schrijven van de Schepper 24 Maart 2017 / door Jennifer Farley,

Een Schrijven van de Schepper
24 Maart 2017 / door Jennifer Farley,
Een Liefdes Brief

Liefste, 

Ik ben blij dat u hebt gekozen om verder te gaan toen je niet het gevoel dat te doen.
 Ik ben blij dat het aanhoudende kloppen van je hart
je doet herinneren aan waarom je hier bent.
Ik ben gezegend door je geloof en vertrouwen in het Universum,
zelfs al zijn er momenten geweest waarop je het gevoel had het op te geven.
Ik ben verbaasd over de vasthoudendheid die je dagelijks laat zien.
Ik ben onder de indruk van jouw vermogen om door het "harde spul" heen te duwen
en te groeien.
Elke dag, maak je Mij dankbaar dat je werd geschapen ...
je bent mateloos geliefd!

~ De Schepper ~

Vertaling: wakkeremensen.blogspot.nl