Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

zondag 12 maart 2017

Boodschap van Aartsengel Michaël Inspiratie voor hart en ziel / 11 maart 2017

Boodschap van Aartsengel Michaël
Inspiratie voor hart en ziel
11 maart 2017

Mijn grote vriend van het Licht,

De grond waar ik sta is de Heilige Grond van God. Ik sta nu naast je exact op het moment dat jij mijn vurige boodschap leest en de vlammende punt van mijn zwaard stevig de grond onder je voeten raakt. De plaats waar jij zit is inderdaad de Heilige Grond van God. Besef het goed, dat alles in deze wereld uit de Heilige levende substantie bestaat die vanaf het begin der tijden met de Wil, Wijsheid en Liefde van de Vader-Moeder God is doordrongen. Jijzelf en de wereld rond je heen is niets anders dan de levende manifestatie van God. De Goddelijke trilling van Heiligheid is daarom in je ziel, in je lichaam, in je levensomgeving en in de gehele materiële en geestelijke kosmos terug te vinden.

Stem je af, mijn vriend, op deze hoge en zuivere trilling van de overal aanwezige Heiligheid van God en zie dat de ruimte waar jij leeft en het lichaam dat jij hebt inderdaad uit pure en Heilige essentie van de Schepper bestaat. Eer deze substantie dag en nacht zoals wij, de engelen, dat altijd eren en de universele poorten,  die het meest Heilige binnenste vertrekken van Vader-Moeder God voor de nieuwsgierige ogen dicht houden, ook voor jou geopend zullen worden. Gezegend is de ziel, die de Heiligheid van het Leven in al haar vormen en verschijningen kan herkennen, maar nog rijker gezegend is de ziel die de Heiligheid van het Leven zal eren.


Mijn beste vriend, ik kijk diep in je ogen en je ziel begroet mij met een dansend sprongetje van je hart. Je kent mij al meer dan honderd duizend jaar als je geestelijke leider, dierbare vriend, kosmische leraar en onoverwinnelijke beschermer van je ziel. Mijn indigoblauwe mantel van de Wil van God is de kosmische activator van je levensplan, je levensroeping en je levenskracht. Kom in mijn hart, mijn kind, laat al je gedachten, je menselijke wil en je langgekoesterde plannen met je perfecte Goddelijke Plan in de vlammen van mijn hart samen smelten. Laat de perfectie, harmonie en schoonheid van de Hogere Wil de leidende draad van je huidige levenspad worden.

Wist jij dat je menselijke geluk en succes in werkelijkheid altijd van de innerlijke integratie van je plannen met de Wil van God afhangt? Ik, Michael, de Aartsengel, belichaam de eeuwige trilling van Gods Wil. Ik ben vandaag naar je toe gekomen om je weg naar ultiem geluk, succes en innerlijke voldoening te mogen verkorten.

Geliefde ziel, stem daarom dagelijks je eigen energietrilling op mijn energetische trilling af. Wordt één met mij, want jouw afstemming geeft mij de noodzakelijke toestemming om mijn mantel van de Goddelijke Wil en Kracht over je heen te mogen plaatsen.

De krachtige stralen van Gods Wil zijn nu actief in je leven. Alles wat volgens je kosmische levensplan nog op je Pad moet komen, gaat komen. Twijfel hier niet aan, mijn kind, God heeft je zeker niet vergeten. De kosmische timing is perfect en je ziel zal binnenkort de meest machtige energieën van de Goddelijke Wil ontvangen. Het is tijd om je eigen kracht, je eigen visie en je eigen plannen met de Goddelijke Kracht, Goddelijke Visie en het Goddelijke Plan in het brandende hart van God te laten smelten.

Het is tijd om een extra bescherming voor je plannen, je dromen en je levensmissie aan te roepen. Hier is mijn belofte aan jou,  dierbare engel van het Licht: iedere keer wanneer jij deze beschermings mantra minimaal 3 keer met al het vuur en kracht van je wezen uit zal spreken, zal ik in hetzelfde ogenblik mijn volledige elektronische aanwezigheid en mijn lichtgevende indigo blauwe mantel van Goddelijke Kracht over je levensveld plaatsen. 


"Archangel Michael seal me, Archangel Michael protect me, Archangel  Michael stay where I AM! ( x 3 )

Lord Michael before, 
Lord Michael behind, 
Lord Michael to the right, 
Lord Michael to the left, 
Lord Michael above, 
Lord Michael below, 
Lord Michael, Lord Michael wherever I go!
I AM His love protecting here! I AM His love protecting here! I AM His love protecting here! 

GOD IS THE ONLY POWER THAT CAN ACT! 
GOD IS THE ONLY POWER THAT CAN ACT! 
GOD IS THE ONLY POWER THAT CAN ACT! 

Amen.”

In deze tijd van voortdurende intense transformatie van je lagere menselijke substanties in het Goddelijk Licht van je Almachtige Ik Ben Aanwezigheid, is mijn aanwezigheid in je leven geen overbodige luxe, lieve engelen vriend. Ik kom vandaag naar je toe om een geconcentreerde bundel van mijn engelen kennis over de energetische bescherming tegen de aanvallen van buiten af, die deze transformatie in je tegen willen houden, aan je door te geven. 

Een machtige schild van het licht aan je gegeven zal worden wanneer je de lessen van mijn Engelen School in mijn etherische verblijf in Banff bij zal wonen. Ik nodig je uit om een speciale training, die ik in de komende 33 dagen in het klaslokaal van mijn Tempel van de Goddelijke Kracht boven Lake Louise in Banff, Canada aan alle engelen vrienden zal geven, bij te wonen. De belangrijkste technieken voor de energetisch bescherming in de materiële dimensie die ik tijdens deze lessen zal onderwijzen heeft mijn engelen dienaar Amadeia onder mijn directe begeleiding voor je opgeschreven. Dit is een zeer waardevolle geheugen steun die jij kunt gebruiken om mijn engelen wijsheid niet alleen met je Hogere Geest van je Heilige Christus  Zelf maar ook met je uiterlijke menselijke geest in je op te kunnen nemen. 

Dit is mijn kosmische geschenk voor jou, mijn dierbare zielsvriend, want onze vriendschap heeft de moeilijkste, de zwaarste tijden in de aardse geschiedenis doorstaan. Eeuwenlang zijn onze harten met elkaar verbonden. Hoe donker ook de dagen van je incarnaties wel niet waren geweest, toch heb ik jou nooit in de nachtmerrie van aardse beproevingen alleen gelaten. Mijn kristalblauwe schild van het licht stond altijd als een onzichtbare beschermende muur om je heen. Vele wonden en trauma's waren daarom voor je bespaard gebleven.

Nu is het tijd dat jij ook je eigen onzichtbare muur van de Goddelijke bescherming over je naasten zult plaatsen. Help je dierbaren hun eigen bron van Goddelijke kracht te leren kennen. Roep mijn naam en ik zal altijd naast je staan op het moment dat jij zelfvertrouwen, de oorspronkelijke Goddelijke kracht en geloof in de mensen rond je heen zou willen herstellen. Iedere keer dat jij de zielen die versterking, troost en bescherming zoeken onder je hoede neemt zal ik mijn krachtige stralen  van onverwoestbaar geloof door je chakra's naar hen toe sturen.

Geloof in mijn Goddelijke kracht en in mijn persoonlijke ondersteuning van al je goede daden, lieve engelen vriend. Geloof ook in je eigen kracht en in de permanente Goddelijke leiding van je ziel. Geloof in de goede afloop van al je beproevingen op het Pad. Koester geloof in je hart want het echte Geloof is het grootste geschenk dat jij hier in de materie kunt vinden.  Twijfel niet aan je goede aard, mijn vriend, want het licht van God brandt dag en nacht op het altaar van je hart. Dit is hetzelfde licht dat ik ook in me draag.

Het enige verschil tussen ons ligt in de kracht van ons geloof. Ik geloof dat ik de Almachtige God in actie ben, de onoverwinnelijke strijder van het Licht, de drager van de Kosmische Eer van onze Vader-Moeder God. En wat geloof jij dat je bent? Wees overtuigd dat jij zulke grote potentie in je hebt om op hetzelfde niveau van het Aartsengelen bewustzijn in dit leven te mogen komen en op dezelfde manier over jezelf te gaan denken.

Roep mij vanavond wanneer je naar bed gaat en ik zal je naar mijn etherische verblijf in Banff mee nemen. De lessen van mijn Engelen School starten voor je op de dag waneer mijn boodschap aan je ogen verschenen is. De deuren van mijn Tempel van Goddelijke Kracht en Geloof gaan dus vannacht voor je open.
 
Jij bent geroepen, mijn kind, om gedurende de komende 33 dagen de zuiverste en de krachtigste plek in mijn geestelijke verblijf, waar jij al je angsten en twijfels in de kosmische vlammen van het eeuwige Geloof kunt laten smelten, te bezoeken.  Mag het ook zo zijn. Wees van harte welkom!

In de vlammen van de eeuwige Kracht en Wil van Almachtige Vader-Moeder God verblijf ik, de kosmische strijder van het Licht,

Aartsengel Michael