Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

vrijdag 31 maart 2017

3D Mysterie dat ontward is in 5D /30 maart 2017 door Steve Beckow

3D Mysterie dat ontward is in 5D
30 maart 2017 door Steve Beckow

Als ik “kijk”wat “zie” ik dan? 

Ik “zie”dan dat we nog een stoffelijke vorm bewonen maar we zijn allemaal gevuld met liefde, verrukking en vrede. De ruimte die resulteert zal waarschijnlijk de meest bijdragende factor zijn die de wereld laat werken.

Ik begrijp dat onze lichamen lichtlichamen zullen zijn en dat we allemaal terugkeren naar onze gewenste leeftijd en nooit meer hoeven te sterven om onze lichamen te veranderen. (1)

Hindoes noemen deze staat moksha of bevrijding van de noodzaak om nooit meer te hoeven worden her-boren. Ascentie naar de Vijfde Dimensie is juist die moksha, ook bekend als Sahaja Samadhi. (2)

Het eind van onze vrees voor de dood zal enorm bijdragen aan de werkende wereld.
Het niet-bestaan (non-existence) van ziekte zal er ook aan bijdragen.


We zullen in staat zijn om te creëren wat we nodig hebben of willen door gedachte. We hoeven geen geld, en dat alles zal er ook aan bijdragen.

De wereld zal werken en natuurlijk als we hoger en hoger gaan op de Ascentie ladder, die het toppunt bereikt in Sahaja, en verder in de Vijfde.

We naderen het condundrum van hoe de wereld kan gemaakt worden om te werken door Drie-Dimensionaal te denken. Nemend wat we nu hebben, hoe kunnen we dat gebruiken om de wereld te laten werken?

Maar onze dichtheid en de negativiteit van onze gedeelde geloof stelsels garanderen dat hoe we de wereld maken en benaderd vanuit deze hoek, die een mysterie zal blijven.

Maar dat zag er zeker niet uit zoals onze wereld (de Aarde) ooit zou werken in de Derde Dimensie. We werden door de Nieuwe Wereld Orde gevoerd naar de IIIde Wereld Oorlog.

Maar, de wereld werkt natuurlijk in de hogere dimensies – de hemel van de Christen Vaders, “waar neither moth nor rust doth corrupt, en waar dieven niet doorbreken noch door staal.”

We reinigen onszelf van het 3D bewustzijn en reiken uit naar het 5D bewustzijn. Als we in die staat van bewustzijn zitten, dan zal de wereld natuurlijk werken.

Wij lichtwerkers kunnen wachten op Ascentie of we leiden de weg die bezemschoon wordt en verdiept, zoals we dat al jaren gedaan hebben.

*** 
Een idee van waar we naar toe gaan is alles wat ik kan bijdragen. De rest – het financiële werk – maak ik (verzin ik) (of wordt geïnspireerd om dat zo te doen) als ik verder ga. Ik houd van de weg, het beste netwerk dat dit beschrijft als “pad” omdat dat past bij me: Het pad begint bij de rand van het voetspoor van ons leidende voet. Dat is zo waar. Ik laat het pad gaan bij elke stap..

Bij het omslaan van het opruimingsproces (3) weten we dat we in de juiste richting gevoerd worden als we een toenemende bevrijding of ontspanning voelen.

En net zo, door te werken in het nieuwe paradigma van zakendoen en spiritualiteit, weten we dat we in de juiste richting gaan als we onszelf voelen ontspannen in toenemende liefde, verrukking en vrede.

Als dat niet zo is, gaan we in de verkeerde richting, van een New-Age zaken perspectief. Onze dienst zou vreugde moeten produceren. Dat is de opdracht waarvan de hemelsen hopen waar we mee instemmen, zoals ik het begrijp.

 ***
We zullen een nieuwe werkelijkheid openen die, in mijn ‘voorzichten ervan’, alles bevat waar we ooit van droomden.

Hoe zullen we die nieuwe werkelijkheid kennen? In het begin, zullen we dat weten door zijn innerlijke effecten. (4) Bezitten we niet alles door zijn innerlijke effecten of persoonlijke inslag op ons – hoe we ons voelen?

We kopen een nieuwe snelle auto om de wijze waarop we voelen, nietwaar? Die dure jas? Die reis naar Fiji? (5)

Zoals hier, de nieuwe werkelijkheid zal zich eerst innerlijk aan ons aanbieden – als toenemende quotiënten van liefde, vreugde, zegening, vrede, geluk.

Leven, vrijheid en vervolg van geluk was waar de Amerikaanse Union over ging, niet? Nou, denk er zo over: De nieuwe werkelijkheid zal eerst zichzelf bekend maken als geluk. Zij die het cultiveren, hebben het; zij die obstakels op zijn/haar pad zet, zullen hun kans hebben gemist.

Het is mijn idee dat de vreugde die we voelen als bijdrage aan de ontvouwing van het Plan van de Moeder, nooit iets zal zijn wat we ooit voelden door een bezit of aankoop van iets.

Rond gegooid over de golven van de oceaan, verkoos ik om me te verankeren aan de Moeder. Dus verder zie ik niet, als ik dat doe, dat ik mogelijk verkeerd ga.

Maar alleen een lichtwerker zou mijn gezegde ooit waarderen. Ik kan deze conversatie alleen nu hebben met jullie en een kleine kring van anderen.

Dus, dank jullie, lichtwerkers, om de liefdevolle groep te zijn van gelijkgestemden en dienaren met een open hart, die jullie zijn, van de Goddelijke Moeder.

Zonder jullie bemoediging, zou ik de moed van het hart niet hebben om te doen wat ik doe. Met jullie aanmoediging heb ik de moed om door angsten te gaan, om nog meer te nemen en om nog verder op het pad te kijken.

Voetnoten
(1) We sterven eigenlijk nooit. Ons stoffelijke lichaam sterft, maar niet wie we zijn – de vonk in de andere lichamen.
Maar bij deze Ascentie, stijgen we op met onze stoffelijke lichaam, getransformeerd in het Merkaba het lichtlichaam of in de kristallijnen vorm.
In het onderwerp van terugkeren naar onze gewenste leeftijd, zou iemand die bekend is met de literatuur van het leven na de dood, dat weten, in de astrale lagen, keren de mensen ook terug naar hun favoriete leeftijd.
See New Maps of Heaven at http://goldengaiadb.com/New_Maps_of_Heaven, voor voorbeelden.

(2) Net als de Vader, Zoon en Heilige Geest = Brahman, Atman en Shakti de sleutel en de verbinding is tussen de godsdiensten in een kruis-culturele spiritualiteit, zo is
Ascentie = Sahaja Samadhi de verbinding tussen Ascentie en verlichtingsstudies.

(3) Zie “Hoe Ga je Om Met Niet-gewilde Gevoelens: The Upset Clearing Process,”

(4) Alles dat me gebeurde bij het nemen van mijn nieuwe appartement kan gezien worden als de nieuwe werkelijkheid die bekend wordt door zijn buitenste effecten.

(5) We kopen dat voor dat magische moment – die ontroering van verrukking en vrede die komt door er eigenaar van te worden. Al die kostbare gevoelens voor een moment van verrukking die we ons een leven lang herinneren!

Ik wil geen een moment van verrukking, maar een leven lang en daarom wil ik, met risico, buiten bereik zijn voor een oude werkelijkheid. 

Vertaald: winnyd@stralendetoekomst.nl