Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

woensdag 15 februari 2017

Ouders, Wij Zijn de Grond Bemanning van het Ontwaken / dinsdag 14 Februari 2017 / Jessica Klassen

Ouders, Wij Zijn de Grond Bemanning van het Ontwaken
dinsdag 14 Februari  2017 / Jessica Klassen



 Een techniek om onze kinderen te helpen hun eigen superkrachten te voelen!

Zoals ouders de kinderen voort brengen en opvoeden, die zullen leven op en helpen bij het creëren van de Nieuwe Aarde, zijn wij de "grond bemanning" zo te zeggen. Wij zijn er om hen te helpen hun volledige potentieel te herkennen en hen eraan te herinneren tot wat ze in staat zijn.


door Jessica Klassen, 9 februari 2017

Mijn oudste zoon ging een aantal jaren van zijn leven door een fase heen waarin hij letterlijk geobsedeerd was door superhelden. Batman, Captain America, Superman, noem maar op, hij miste er geen.


Omdat hij een levendige fantasie heeft, kon hij zich voor uren in fantasieën verliezen. Maar een ding dat ik opmerkte was dat hij bij het einde van bijna elk spel de hopeloze zucht kwam, "Ik wou dat ik zo kon zijn."

Want dat is hoe alle superheld verhalen worden opgezet. Er is meestal maar één super-held per verhaallijn en ze zijn meestal het gevolg van een bizar ongeluk of zijn gewoon gelukkig genoeg om te worden geboren op die manier (of rijk genoeg om zulke koele pakken te kopen).

De rest van de bevolking is hulpeloos en vraagt altijd om gered te worden van de krachtige super schurk die van plan is om iedereen te doden en de planeet te vernietigen.

Vroeger ergerde het mij hoe deze verhalen hem met een machteloos gevoel zouden achterlaten nadat de opwinding van het spelen van het spel was uitgewerkt.

Ik ben helemaal voor kinderen die spelen en hun verbeelding gebruiken, maar ik ondersteun niet dit hulpeloze mensbeeld dat Hollywood creëert.

Luke Skywalker en de “Jedi manier" is een verfrissende pauze van het over-stimulerende, gebouwen opblazen, mensen in gevaar, dat alle andere superheld films verteert in deze dagen.


Hoe verfrissend dat Star Wars het idee bracht dat "de kracht"  binnenin ons allen is, alles van het leven is in balans, en we kunnen niet toegeven aan woede en "de donkere kant," omdat "het licht" sterker is en altijd wint.

Als iemand die de Reiki opleiding heeft gedaan, ben ik comfortabel met energiewerk en voel de pols van het heelal die door mijn handen stroomt. Ik heb mijn kinderen geleerd om deze energie ook in hun handen te voelen.

Ik vind het fascinerend hoe makkelijk dit allemaal gebeurt voor onze kinderen, en hoe fijn afgestemd het is voor hen. Waar we als volwassenen door opleidingen en inwijdingen gaan, is het voor onze kinderen  precies daar en op volle frequentie!


-Deze Techniek herinnerd jouw kind eenvoudig aan van wat er al binnenin hen is, wachtend om tot expressie te worden gebracht.

-Ik Leer mijn kinderen om hun energieën elke dag te "gronden", en het is een goed idee om er zeker van te zijn te gronden voordat je probeert hen dit te leren.

- Laat ze simpel zichzelf voorstellen als een boom, die zijn wortels diep in het centrum, het hart van Moeder Aarde, in stuurt. Dit is een liefdevolle, rustige plek en zorgt voor rust.


Hoe Bouw Je een Energie Bal

Probeer het met hen ...

Ieder van jullie  kan zijn uw handen bij elkaar houden.

Nu, stel je een bal van energie voor die zich vormt tussen je handpalmen. Je kunt je ogen dicht doen of ze open houden, ongeacht waar je vertrouwd mee bent.

Jullie zullen beide beginnen te voelen dat jouw energie bal zich vormt. Het kan voelen als iets pulserend tussen je handpalmen, of warmte, of als kleine, minuscule schokjes. Of iets heel anders. Er zijn geen foute antwoorden, omdat het uniek is voor elk individu.

Sommige mensen zullen tintelingen in hun vingers voelen, of zelfs in hun voeten, omdat de energie helemaal door je heen stroomt.

Nu, verbeeld het je.

Hoe ziet het er voor jou uit? Deel het met jouw kind. Vraag het aan hen.

Vertel hen dat deze bal wordt gemaakt van de liefde van het Universum, en dat het magische dingen kan doen. Het kan hen kalm laten voelen als ze zich zorgen maken, of pijn wegnemen als ze zich pijn hebben gedaan. Het kan ze blij maken als ze verdrietig zijn.

Zodra jullie beiden de energiebal gevoeld of gezien hebben, trek je langzaam je handpalmen uit elkaar, eerst alleen een beetje. Je wilt nog steeds voelen dat je energie bal daar is. Zodra je vertrouwd mee bent, kun je er mee spelen.

Voor sommigen, voelt het als toffee dat hun handen weer bij elkaar blijft trekken. Anderen zijn zich bewust van de pulsen. Het is voor iedereen anders, dus veel plezier ermee!

Ze kunnen het van hand tot hand laten gaan, het verkleinen, of laten groeien totdat het hen omringt.

Nadat ze hun energiebal  hebben gevoeld, kan je hen vertellen dat ze het waar zij willen kunnen plaatsen op hun lichaam, of kunnen sturen naar iemand die ver weg is, of ze kunnen het aan jou geven.

Mijn kinderen gebruiken deze techniek als ze angstig of bang zijn. Zij zullen ook hun energiebal plaatsen op hoofdpijn, of op hun buik als ze overstuur zijn. Zij zullen ook elkaar helpen. Ik heb geconstateerd dat ze veel meer succes hebben bij het genezen van zichzelf dan wanneer ik het voor hen doe.

Dit is ook een geweldige manier voor kinderen om zichzelf te beschermen en te ontdoen van lagere vibratie energieën. Zeg hen gewoon hun energiebal te laten groeien en zich erdoor te laten omringen. Ze zullen zich sterk en veilig voelen.

Mijn kinderen vinden het fijn om hun energiebal te delen met hun huisdieren, het naar familieleden te sturen die eenzaam zijn, evenals om het aan te bieden aan Moeder Aarde om haar te helpen te genezen en in het bijzonder aan bedreigde dieren.

Het is een mooie, effectieve manier voor hen om te voelen hoe krachtig ze zijn. Plotseling, is de wereld magisch, en dat komt door hen!

De eerste keer dat mijn zoon zijn energiebal voelde gloeien en pulseren in zijn handen, riep hij uit, "mam! Ik voel het! Ik voel het echt! Ik ben magisch! "

Kinderen zijn dol op deze techniek omdat het zo tastbaar, zo fysiek is. Ze kunnen het voelen, en als ze visueel zijn, kunnen ze het zien. Maar zelfs als ze het niet duidelijk kunnen zien of voelen, zullen ze het opmerken.

Mijn zoon is sindsdien over zijn superheld fase heen gekomen, en ik moet zeggen, ik ben blij.

Een nieuwe aarde en de verheffing van de mensheid gebeurt door middel van ieder van ons de erkenning van de kracht en de liefde die door ons heen stroomt, als bekrachtigde, multi-dimensionale wezens. Niet hulpeloos, wachtend op iemand om ons, de mens, te redden.

Ik hoop dat je dit nuttig hebt gevonden .

Wat doe je met je kinderen? Hoe voel jij je over dit?

Ik zou graag jouw ervaringen of jouw gedachten horen. Aarzel niet om mij te e-mailen op spiritwindfamilyfarm@yahoo.ca

In liefde en dankbaarheid,


Vertaling: wakkeremensen.blogspot.nl