Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

dinsdag 28 februari 2017

Heavenletter 482 Gods Onsterfelijke Liefde / Geplaatst 28 februari 2017

Gods Onsterfelijke Liefde
Brief uit de Hemel
Geplaatst 28 februari 2017


God zei :


Alhoewel alle liefde in de wereld van Mij is, evenaart geen enkele liefde de Mijne. Gedenk eerder te trachten liefde te geven dan haar te ontvangen. Dit betekent niet dat je je vermeende behoeften negeert. Het betekent enkel dat je voor hen naar Mij komt. De mens is niet de Vervuller; Ik ben dat. En wanneer twee of meer Mij gezamenlijk liefhebben, wanneer twee of meer diezelfde liefde delen, beginnen jullie je te herinneren dat er geen behoeften zijn. Behoefte bestaat niet waar Ik ben, en Ik besta overal, op elk tijdstip, in elke dimensie.

Je sputtert tegen: " Maar ik heb behoeften, God."

Ik zeg nogmaals: Je hebt er slechts één, en dat ben Ik. En zo heb je geen behoefte, want jij bent nooit zonder Mij. Pauzeer een ogenblik om Mijn liefde voor jou te voelen. Je kunt haar niet meten. Zij is onmetelijk, Mijn liefde voor jou. Maar je kunt haar absorberen. Je kunt er meer van absorberen. Drink van Mijn liefde. Stel je Mijn liefde voor als pure zoete balsem die vanuit de Hemel over je heen gegoten wordt tot je erin bent ondergedompeld. Baad in de zoete balsem van Mijn Liefde. Voel haar voedende verzorging. Zij dringt je poriën binnen. Je zult niet in Mijn liefde uiteenvallen. Je zult ook niet verhard worden. Je zult zachter worden in Mijn Liefde.

Of stel je Mijn liefde voor als rooskleurig licht dat je beschermt en verwarmt en je bent erin ondergedompeld. Het licht komt naar je toe uit alle richtingen en je wordt verlicht en zendt Mijn licht terug naar alle richtingen. Je kunt niets anders doen.

Of stel je Mijn liefde voor als de geur van zoete rozen. Merk op hoe die geur een deel van je wordt. Je ademt het in en je ademt het uit. Je leunt achteruit in een prieel van Mijn liefde. Je ligt in een hangmat en de geur van rozen bedekt je als een deken.

Of stel je Mijn liefde voor als een uitstekende rozenwijn die je wangen kleurt. Je bent er door bedwelmd. Je bent betoverd door Mijn liefde.

Of stel je Mijn liefde voor als het zingen van een koor van vogels in een afgelegen boom. Hun lied weerkaatst in jou. Je voelt bijna de muziek op je huid, zo zeer is het een deel van jou. En dan word je het lied dat de vogels zingen.

Maar waarmee kan Mijn liefde voor jou werkelijk vergeleken worden? Alles wat je maar kunt bedenken is enkel een teken van haar, deze, Mijn onbetwistbare liefde. Al de geurige balsem, al het rooskleurig licht, alle rozen van de wereld, al de rozenwijn, al het zoete zingen zijn slechts klodders en druppels van Mijn eeuwige liefde, zo onmetelijk is Mijn liefde.

Dus welk klein voorval ter wereld kan jou wegtrekken van Mijn liefde?

Zelfs als je schijnbaar alleen in het midden van de oceaan dreef, zou je in Mijn liefde drijven.

Zelfs als je schijnbaar alleen was, vallend door de lucht, zou je ondersteund worden door Mijn liefde. Je zou door wolken ervan ingesloten worden.

Maar je schrijft aan andere dingen meer macht toe dan je aan Mijn liefde doet. Soms denk je dat al het andere krachtiger is dan Mijn liefde. Soms denk je dat elk klein ding dat verschijnt om je uitzicht te belemmeren krachtiger is dan Mijn liefde. Je moet dat denken, anders zou je niet zo gemakkelijk afgebracht worden van Mijn liefde.

Soms geloof je meer in de reclamespots op TV dan dat je in Mijn liefde doet. Je holt om te kopen wat men zegt, terwijl je Mijn liefde rantsoeneert en in dozen doet en haar achterlaat voor een andere keer.

Je slaat meer acht op tastbaar bewijs dan op Mijn liefde.

Popcorn ploft, maar Mijn liefde is als zuurdesem. Zij tilt je op. Mijn liefde rijst in jou. Zij rijst nu op in jou.

vertaald door: ancoterpstra