Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

woensdag 1 februari 2017

Heavenletter 24 Geef Heldenverering Op, deel III / Geplaatst 1 Februari 2017

Heavenletter 24
Geef Heldenverering Op, deel III
Brief uit de Hemel
Geplaatst 1 Februari 2017



God zei:

Heldenverering is je vrijheid opgeven. Het is de verantwoordelijkheid voor je welbevinden aan een ander geven. Dat maakt dat je verantwoording aflegt aan een ander, in plaats van aan jezelf of aan Mij. Maar zij zullen geen verantwoording afleggen aan jou. Zij leggen verantwoording af aan zichzelf en zo laat jij jezelf gebruiken.

Ik zal je gebruiken. Ik zal je gebruiken als een toverstokje dat licht rondstrooit als er mee gezwaaid wordt. Ik zal je gebruiken voor verbetering van iedereen, niet alleen voor de een of ander. En Ik zal je nooit verlaten of je vergeten of tegemoetkomen aan je zwakheden. Ik maak geen misbruik.

Zoek naar roem en glorie met Mij, met niemand anders.

Kom bij Mij, niet bij groepen mensen die niet weten wie of wat ze volgen, maar ze toch volgen, omdat ze denken dat iemand vooraan weet waar hij heen gaat.

Volg Mij.

Wees de enige als je moet.

En dan zullen anderen jou volgen. Maar jij zult ze vertellen Wie te volgen. Je zult jezelf niet als idool opstellen. Je zult onthullen dat je een volgeling bent.

Wie was een grote volgeling net als Christus?

Wie volgde Mij beter? Of net zo goed?

Christus volgde niet de denkgeest van de mensen.

Hij volgde het hart van God.

Hij luisterde niet naar het geklets van de mensen.

Hij luisterde naar Mij.

En dat is alles wat Ik van je vraag.

Luisteren naar je rijkdom.

Luisteren naar je vreugde.

Luisteren naar de waarheid.

Geleid worden door de waarheid, niet door andermans fantasieën.

Niemand komt tussen jou en Mij.

Ik maak Mezelf niet bekend aan de een en niet aan de ander.

Ik maak Mezelf bekend aan jou.

Jij en Ik staan voorop.

Jij en Ik rijden samen op een witte hengst.

Rijd op je eigen paard. Laat je niet vervoeren in een wagen.

Rijd voorop met Mij.

Kun jij je iets mooiers voorstellen dan dat?

En dat is wat je hebt.

Of We in een boot zeilen of een paard berijden, het is hetzelfde.

We zijn samen gezalfd.

We zijn met elkaar verbonden in vreugde en liefde, niet in tegenspoed.

We zijn verenigd.

We zijn sneller dan tijd. We zijn sneller dan ruimte.

We zijn net zo snel als licht. We zijn sneller.

Want Wij zijn liefde en liefde is het snelste wat er is.

Ze is er meteen.

Ze kost geen tijd.

Ze neemt geen ruimte in.

Liefde is het medium waar je in rolt. Jij bent het medium van de liefde. Jij bent de agent van de liefde.

Wees geen geheim agent.

Breng liefde over op alles en iedereen die je ziet en ontmoet.

Breng Mijn liefde over, niet je eigen.

Jouw liefde is fantasie.

De Mijne is echt.

Mijn liefde is de enige liefde die er is, dus het is de Mijne die je geeft. Je hebt een opmerkelijk volle bron van liefde voor jou beschikbaar. Hij raakt niet leeg. Hij is van jou om weg te geven.

Je eigen liefde, waarvan je denkt dat ze van jou is, is alleen gedeeltelijk.
Neem Mijn liefde en deel haar, want jij bent een magische toverstok die Mijn sterrenstof strooit over iedereen die je ontmoet. De toverstok waarmee je zwaait, wijst naar Mij.

vertaald door: Anneke
http://heavenletters.org/