Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

vrijdag 30 december 2016

Laat 2017 jouw wonderjaar zijn / 29 december 2016 / Lilian Ferru


Laat 2017 jouw wonderjaar zijn
29 december 2016 / Lilian Ferru


Lieve mensen,

Het nieuwe jaar staat voor de deur en ik kan nauwelijks wachten op de avonturen die gaan komen. Voor velen was 2016 afzien. Men zegt dat het een jaar van ‘uitzuivering’ is geweest. Veel dat niet met liefde strookt is aan het oppervlak gekomen. Een onheilige handeling ooit gepleegd, haalt je nu in en staart je recht in het gezicht, alsof je in een spiegel kijkt. De gespletenheid, de afscheiding, is ons nog eens goed ingepeperd tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Wat stuiterde de wereld.

Ik wens jou alles dat ik mijzelf wens

 

Wonder Symposium
Wat wens ik jou en de wereld eigenlijk toe? Ik wens jou alles dat ik mijzelf wens. Ik wens jou ontelbare wonderen en dat je mag stralen in het licht dat je bent. Ik wens jou vrede in je hart en dat je wonderen mag geven en ontvangen. Hoe doe je dat eigenlijk?

Het programma van het Wonder Symposium, op zondagmiddag 5 maart, is rond. Ikzelf zal een korte lezing geven over wat liefde en vergeving vermag en ik vertel ook iets over de avonturen die ik meemaak met Paul. Daarna is het woord aan de Wonderzusters die ieder hun persoonlijke ervaring met wonderen delen. Peter Winteraeken geeft een lezing over hoe jij wonderen kunt aanbieden. Je bent zender en ontvanger tegelijk. Na de pauze is het podium voor Michael Murray. Hij is oprichter van ACIM Ierland en auteur van: ‘Wake The Fuck Up – Life Is but a Dream’.  Na vier bijna doodervaringen en vele uittredingen laat hij, wars van alle flauwekul, een frisse wind waaien door onze overtuigingen over wat wonderen wel en niet zijn. We besluiten de middag met een healing van Paul, waardoor je opgetild wordt naar velden van licht en liefde. Natuurlijk is er muziek en wie weet wat nog meer. Informatie is te vinden op www.degoednieuwskrant.nl.

Op de website vind je ook een artikel over de boeken die ik heb gelezen. Welke boeken hebben mij in 2016 geïnspireerd, welke heb ik niet uitgelezen, en wat vond ik het meest afschuwelijke boek? Ik ga het je vertellen.

Laten we dan nu samen de intentie voor 2017 neerzetten. Ook al denk je misschien dat er iets tussen jou, mij, of wie dan ook, instaat: er is geen tijd, geen plaats, geen toestand waar liefde niet aanwezig is. Laten we elkaar vertrouwen en stoppen met oordelen. Waar wij een kloof menen te zien is in werkelijkheid niets. Probeer het maar eens te denken als je bij iemand bent: ‘Er is geen kloof tussen jou en mij’ en je zult meteen een zachte ruimte en opening voelen. Iedere liefdevolle gedachte die jij een ander schenkt, brengt jou alleen maar dichterbij je ontwaken tot eeuwige vreugde. Is dat niet wat we willen? Het is in elk geval iets dat ik jou en mijzelf wens. Dat jij en ik in een constante wonderstaat zijn. Dat we mogen dromen van vergeving om uiteindelijk onze ogen open te doen.

Ik wens jou een goed uiteinde en een fantastisch nieuw begin.

Liefs, Lilian & Paul