Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

vrijdag 18 november 2016

Heavenletter 5838 Het Winnen / 18 November 2016

Het Winnen
Brief uit de Hemel
18 November 2016


God zei:

Misschien op een dag loop je gewoon door een warenhuis en je krijgt een stuk papier overhandigd met een nummer erop. Het is mogelijk dat je een winnend loterijbriefje vasthoudt. Hoe eenvoudig is het om gewoon zo iets te winnen zonder moeite.

Je was onschuldig. Je liep de winkel binnen. Je hebt een kans om iets te winnen en zo leuk als je het werkelijk wint. Het is een zegen om geluk te voelen. Gewoon dat --- boffend! Je draagt een brede lach. Het Universum heeft jou zojuist gezegend. Het zegende jouw uit het niets. Je bent verheugd.

Dit is hoe Ik verlang dat jij je voelt bij iedere wending van de wereld --- begunstigd door het Universum. Het Universum kijkt er naar uit om jou te zegenen. Het Universum is gans voor jou.

Geen noodzaak en onder geen beding om vooraf de juistheid na te gaan van een loterijbriefje. Dat kan je niet. Wie zegt dat je moet weten vooraf? Niemand behalve jij misschien.

Geliefde, je hoeft zelfs geen lange lijst met redenen te hebben waarom je zou moeten winnen, wees het waard om te winnen of moet winnen. Wanneer je wint, win je. Je wordt op je schouder getikt. Je moest daar gewoon binnen bereik zijn.

Als het gaat om geluk in het Leven, vraag Ik zeer zeker dat je het Leven betreedt, volledig met jouw hart veilig. Zonder discussie, stel dat hart van jouw open. Ik adviseer nooit dat je jouw hart aanspoort om te mokken.

Er is geen wijze waarop Ik suggereer dat je jezelf ontmoedigd om op voorhand eruit te komen. Nooit wil Ik jou horen zeggen of te kennen geven: “Nee, ik zal nooit winnen.” Wees je eigen oppepper.

Er kan een baan zijn die je wilt. Waarom zou je op redenen wijzen waarom je niet zou worden aangenomen? Is dit wat vrienden doen?

Ben je je eigen vriend of niet? Kom op, is het meer gunstig om jezelf eruit te praten om iets te doen of is het beter om Ja te zeggen? De kwestie gaat niet over winnen. De kwestie gaat over binnentreden. Kies je Deur 1 of Deur 2?

  1. Ik krijg die baan nooit. Ik heb geen schijn van kans.
  2. Ik zou graag die baan willen. Ik ga ervoor.
Bijvoorbeeld, wie zegt dat je niet naar een baan moet solliciteren tenzij je heel zeker bent dat je het krijgt? Mogelijkheden zijn kansen. Zelfs onmogelijkheden zijn kansen. Loop niet weg.

Schatten bestaan. Je weet niet met absolute zekerheid achter welke deur jouw schat ligt. De enige manier om uit te vinden, is om te kloppen. Er is dat proces genaamd het winnen. Het gebeurd. En wanneer je werkelijk wint, zie je, er was niets aan.

Geliefde, het winnen is makkelijk! Heb je anders gedacht? Er is niets dat niet kan gebeuren in iedereen zijn Leven en dat betekent ook jouw leven. Je hebt gezegd dat het een en ander nog nooit eerder heeft gewerkt. En nu maak je de gevolgtrekking dat het deze keer ook niet gaat werken. En dit is hoe jij jouzelf elimineert. Je geeft het zelfs geen kans. Je stopt het spoor te volgen zodra je iets automatisch uitsluit.

Zelfs wanneer de kansen 100 op 1 of 10 triljoen op 1 zijn, wat maakt het jou uit? Zeg nooit: “Dat kan nooit gebeuren.” Je weet niet wat kan gebeuren. Het is aan jouw om het leven binnen te stappen. Dus stap het binnen!

Wees niet wat de wereld realistisch noemt. Realistisch is een andere manier om te zeggen:” Wie denk ik dat ik ben? Geluk is niet voor mij. Ik kan mijzelf net zo goed schrappen. Dit zal nooit voor mij werken.” En zo haal je jezelf uit de wedloop, zeker in de wetenschap dat je gelijk hebt, dat je niet kan winnen, alsof het er niet ingaan jouw deugdzaam maakt.

He! Heb voor een keer eens mis. Wie weet wat er achter gesloten deuren ligt? Wees open. Klop. Of, als je een sleutel nodig hebt, is de sleutel er om voorwaarts te gaan. Wat denk je dat het betekent wanneer Ik je vertel om het verleden te laten gaan? Zeker, het betekent niet te blijven zoals jij bent.

Tenzij je open bent, ben je gesloten.

Vertaald door: Anja

http://heavenletters.org