Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

zondag 13 november 2016

Heavenletter 5833 Het Hoogste Fruit aan een Boom / 13 november 2016

Het Hoogste Fruit aan een Boom
Brief uit de Hemel
13 november 2016


God zei:

Denk aan alles wat je wilt dat zich voordoet. Denk niet langer in uitdrukkingen van wat zich nog niet heeft voorgedaan, zoals je jezelf ziet als verlaten en opgegeven. Wat een verschil maakt het uit van de invalshoek die je vormt. Wat een verschil van welke knop van een deur die je draait in jouw leven. Op alle mogelijke manieren, treedt de Poort binnen van Gelegenheid. Schenk geen aandacht aan de schaduwrijke deur van verdediging.

Wanneer je twee entrees ziet, kies degene die je biedt wat je wilt. Denk niet aan het begraven van jouw dromen - absoluut niet. Open wijd al jouw dromen. Waar je ook van droomt, weet dat het binnen je bereik ligt. Bereik Mij.

Tegelijkertijd, wees open voor nog meer schatten dan je weet hoe er om te vragen. Verlang om te ontvangen. Verlang om open te zijn voor je verlangens. Jouw verlangens komen ergens vandaan. Je hoeft niet te weten waar vandaan. Herken dat Ik heb gecreëerd dat je in staat bent om het Hoogste Fruit of Vruchten van de Boom te bereiken.

Denk erom, dit betekent niet dat je verschuldigd bent aan al wat je verlangt. Verdienen en te danken hebben aan zijn niet hetzelfde. Je bent niet mishandeld of achtergesteld door het niet ontvangen van elk verlangen die je in de palm van jouw hand houdt. Onthoud er is altijd meer voor jou aan het wachten.

Mogelijk heb je gedacht dat de wereld tegen je samenspant. Het aardse leven is er niet om je te bemachtigen, om jou te verstrikken, om mee te zwaaien of je te misleiden. Het Aardse Leven is op zoek naar jou. Enorme mogelijkheden wachten op je. Meer toetsen op de piano spelen voor jou, moedigen je aan en omarmen je veel meer dan je durft te geloven. De wereld maakt verbazingwekkende verbindingen voor je.

Subtiel zijn de voorbereidingen die de wereld creëert teneinde jouw leven voorspoedig te ontvouwen. Het Aardse Leven zou jou graag inspireren. De wereld verlangt verbindingen te maken in gunsten. De wereld is als een netwerker. Vervulling van jouw verlangens verlangt heeft nodig dat je open bent. Het maakt een verschil in jouw leven als je het tegemoet ziet en wanneer je verrassing neemt.

Wanneer je Mij vraagt voor een eenvoudige richting te geven nu, is de richting die ik jouw geef deze:

Blijf open, Open, open, open. Dit betekent niet uitsluiten. Dit betekent Ja te zeggen voordat je Nee durft te zeggen. Je kan niet weten dat je nee aan het zeggen bent.

Sluit geen deuren.

De meeste deuren sluiten niet vanzelf. Je kan de neiging hebben om deuren sluiten te schoppen. Jouw eerste reactie kan zijn te zeggen Nee. Je zegt vaak nee te snel. Vanaf nu, laat jouw eerste reactie zijn een doorklinkend Ja. Ja opent. Nee sluit.

Ik vertel je niet om roekeloos te zijn. Ik zeg jezelf een kans te geven voordat je Nee zegt.

Veel van Mijn kinderen hebben hun vinger op de zoemer die Nee zegt.

Wanneer je Nee zegt zonder aarzelen, zeg je:

"Het Leven is onzeker. Toeval blijf weg van mij. Laat mij blijven zoals ik ben. Laat me verzekerd/veilig zijn in het blijven van hoe Ik ben en altijd geweest ben op dit kleine eiland van mijzelf. U neemt mij niet op door het mogelijke openen van de moeilijkheden in mijn leven. Ik bedoel, ik bescherm mijzelf tegen gekwetst te worden of teleurgesteld en zo zeg ik Nee bijna automatisch over de hele linie. Laat niets mij weghalen van het eiland en deze schaduwrijke palmboom waaronder ik zit."

Wees iemand die voorwaarts gaat in het leven. Sta je geboorterecht niet af. De Sleutel voor Geven is hetzelfde als de Sleutel voor Ontvangen en dat is Openheid. Open jouw Ontvankelijkheid. Accepteer de schepen en zeeën te leveren waar je om vraagt. Je hoeft niet verlegen te zijn of beleefd en niet te vragen. Laat jouw hart vrij zijn te vragen voor wat het wil en sta toe dat het kan aankomen. En als waar je voor vraagt niet zo snel komt als dat je zou willen, sta dat ook toe. Je hoeft je het Leven niet te beperken als dit of dat.

vertaald door: Anja