Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

zaterdag 12 november 2016

Heavenletter 5832 "Waar Ben Ik op aan het Wachten, God?" / 12 November 2016

"Waar Ben Ik op aan het Wachten, God?"
Brief uit de Hemel
12 November 2016


God zei:

Ik hoor je. Ik hoor je zeggen:

“Geliefde God, hoe gespannen ik ben. Alstublieft helpt U mij om te kalmeren. Ik ben te strak opgewonden als een klok. Ik alarmeer mijzelf met mijn intensiteit. Als ik het maar kon laten gaan. Wat denk ik dat ik aan het doen ben? En voor wat? Het is niet zo dat ik moet vasthouden aan dit dat wordt genoemd het Leven voor altijd, toch ik hoef mijn leven niet door te brengen in een soort paniek dat ik zelfs niet eens weet waarom ik het heb of waar het over gaat. Wind mij los, geliefde God. Laat mij bij U zijn en fervente supporter voor U zijn en het Koninkrijk van de Hemel dat U voor ons verbreid.

“Ik verstrooi mijn geschenk van Liefde van U en vervang het door grote paniek. Wel God, dit is totaal niet wat het moet zijn van wat ik van mijzelf vraag en van wat U van mij vraagt. Ik zeg dat ik U heinde en ver wil dienen, nochtans lijk ik U te dienen met een soort van berouw of een tweede.

“Met heel mijn hart en toewijding van wil, wil ik U bedienen met slagroom en bosbessen en aardbeien in een mooie glazen kommen die verder reiken dan het Universum. In plaats daarvan, ben ik gespannen en bedien ik U rauw met verstijfde onbuigzame spanning. Ben ik werkelijk zo onecht? Ben ik geheel gezeur zonder inhoud?

“Wat is het dat ik probeer te doen? Waar barst ik over los? Ben ik om een voetzoeker te zijn wanneer ik verlang om een weldoener te zijn en een vredestichter op de Aarde? God wat is mijn moeilijkheid hier? Is het teveel aandacht voor mijzelf? Draag ik kleren die te strak zitten?

“God, zoals ik nu voor mijzelf verschijn, ben ik een ongeleid projectiel.

Er is geen rekenschap voor mij. Er is geen rekenschap voor mijn spanning. Wat is er zo moeilijk aan het verleden laten rusten?

“Lieve God, ik verzoek U mij te helpen kalm te zijn voor U. Ik wil zijn wat U wilt dat ik ben. Hoe kan ik deze ouwe tang zijn welke ik lijk te zijn wanneer ik bij U wil zijn?

“Ik voel alsof ik naar beneden geplaatst ben terwijl U verlangt dat ik meer groot groei en de Aarde zegen. Waar gaat het beste van mij heen wanneer ik het minste van mij naar U laat uitstromen? U verdient beter en ik verdien beter. Ik ben in mijzelf teleurgesteld. Bent U in mij teleurgesteld God?

“Ik ben zo verre weg van wat U heeft gecreëerd. U faalt nooit. Hoe kan ik U mogelijkerwijs in de steek laten, God? Ik heb een soort van kracht om voor U te kort te schieten, vervolgens , zeker, zou ik in staat moeten zijn om het spoor waarop ik ben te veranderen.

“Ik weet het zijn geen mooie kleren of uitrusting die ik nodig heb. Ik heb nodig om de oude huid af te werpen. Ik moet uit deze huid geraken. Ik ben geen opgedroogde verzamelaar van bitter fruit. U laat mij er niet buiten.

Dan moet het zijn dat ik mijzelf er buiten laat. Wil ik speciale aandacht van U? U heeft mij alles gegeven. Hoe kan ik naar meer hunkeren dan al waar U mij mee heeft gezegend?

“Wat God, wat wil ik? Ik ben er zeker van dat ik geen enig kind wil zijn of een kind meer begunstigd dan een ander. Bij welk goddelijk recht, claim ik meer dan het Leven dat U mij gaf? Ik lijk te claimen dat ik broos ben en op het punt van breken terwijl U mij sterk merg en been gaf.

“Waar ben ik op aan het wachten, God?”

Lieverd, je moet wachten op dat jouw petieterige zelf bijraakt, inloopt met jouw Ware Zelf. Je bent er bijna. Het donkerste voor de dageraad en dat alles. Je bent aan het samengaan om de wereld te verheffen. We zijn er bijna.

Vertaald door: Anja
http://heavenletters.org