Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

woensdag 5 oktober 2016

Kryon: Vraag en Antwoord 765: Ik geloof niet in Kryon. / 5 oktober 2016 / Lee Carroll


765: Ik geloof niet in Kryon.
5 oktober 2016 / Lee Carroll
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

VRAAG: Lieve Kryon, Ik blijf worstelen met het grote deel in mij dat niet gelooft dat jij bestaat. Hoe kom ik over deze barrière heen? Hoe kan ik gaan beginnen om echt in harmonie te handelen met mijn hele Zelf? Ik voel dat ik vast zit en het maakt mij alleen maar bang als ik lees over de noodzaak om van de bank af te komen.

ANTWOORD: Lieverd, jij hoeft helemaal niet te geloven dat ik besta. Dat is niet wat ik jullie leer. Waar de les werkelijk over gaat is dat jullie geloven dat jullie bestaan! Zijn jullie echt een deel van God? Kunnen jullie werkelijk materie om jullie hen veranderen? Is wat wij jullie vertellen over de relatie die jullie hebben met het Universum, correct?

Dit zijn de diepgaande vragen van de mensheid, niet die over het bestaan van Kryon. Ga dus naar binnen en bevraag jezelf over jezelf. Wat vertelt de “kern” jullie? Het gaat over het veroveren van de dualiteit….. jullie noemden het: het deel van jullie dat wil dat jullie eraan twijfelen dat jullie jezelf in harmonie kunnen brengen.