Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

dinsdag 4 oktober 2016

Kryon: Vraag en Antwoord 763: Heb ik Kryon ooit gezien? / 4 oktober 2016 / Lee Carroll


763: Heb ik Kryon ooit gezien?
4 oktober 2016 / Lee Carroll
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

VRAAG: Lieve Kryon: Toen ik hier nog niet was heb ik Kryon toen ooit gezien? Wat doe jij als jij niet assisteert bij de creatie zoals die zijn kracht krijgt in het proces dat momenteel op onze Aarde aan de gang is?

ANTWOORD: (a) Heb jij mij ooit eerder gezien? Ja! Jij kent mij heel goed en jij ziet mij steeds weer als jij komt op Aarde en weer weggaat van de planeet.

Jullie lopen de spitsroeden van liefde en knuffelen van de energieën van Moeder Gaia en van degenen zoals ik die deel uitmaken van de familie die dit ondersteunt. Dit is de reden waarom ik bij zovelen van jullie zo bekend voorkom.

(b) Wat zal ik doen als ik jullie niet help? Dit zal nooit gebeuren want de soort dingen die wij samen doen zijn een doorgaand proces van het bewustzijn van Multiversums die nog moeten gaan bestaan en die toch al bestaan terwijl wij nu spreken.