Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

maandag 12 september 2016

Wat doe jij eigenlijk beroepsmatig? / 26 augustus 2016 /Barbara Bessen

Wat doe jij eigenlijk beroepsmatig?
26 augustus 2016 /Barbara Bessen

Lieve seminar-vrienden,
“Wat doe jij eigenlijk voor werk” wordt mij, en zeker ook jullie, vaak gevraagd. Meestal antwoord ik: “Seminar-leidster en schrijfster.” “Ja, en wat geef jij dan door aan de mensen?” is dan de volgende vraag. Ik kijk de vraagsteller dan eens goed aan en voel in mijzelf of wat ik ga antwoorden wel passend en verstandig is.

Vroeger, bij het begin van mijn werk – ongeveer 15 jaar geleden en de jaren daarna – zei ik vaak: “Ik ben medium” om daar direct aan toe te voegen: “Ik werk met Kryon. Kent u Kryon?” Ik hoef jullie niet te vertellen dat de meesten met “nee” antwoordden, vaak met een frons op het voorhoofd.

De tijden zijn veranderd. Vandaag de dag kan men over dit werk redelijk open zijn. Ook met “normale” mensen die men koffiedrinkend bij de buurvrouw tegen kan komen of bij de tandarts. Vaak ontmoet ik veel belangstelling.

De mensen willen meer over mijn werk weten. Dit verheugt mij natuurlijk zeer. En het verheugt mij nog veel meer dat de mensen met ons “gereedschap” werken. Dit gereedschap dat mijn geestelijke vrienden ons ter beschikking stellen om mee te werken.

Ook mensen in “genees-beroepen” staan vaak open voor geestelijk werk. Zelfs in de reguliere geneeskunde is deze manier van genezen aangekomen. Prachtig!!

En dit antwoord ik tegenwoordig als iemand mij naar mijn werk vraagt: “Het is mijn taak om hulpmiddelen en energie uit de geestelijke wereld aan te bieden voor het transformatie-, ontwakings- en helingsproces van de mensheid”.

Misschien voeg ik daar nog verklarend aan toe: In de laatste drie jaar waren het “rechtzetten van de  wervelkolom” van Kryon en Aartsengel Michael met zijn behandeling van de “Gouden Golf” zeer geliefd en werkzaam. 

Ook tijdens seminars, op reis of per CD, thuis, verheffen deze sessies ons dan in het Veld van Eenheid dat ons dan – voor zover wij daartoe bereid zijn – inpast in onze goddelijke blauwdruk. Zo ervaren wij heling.

Ook nog vermeldenswaard: Er komen hierover op kantoor vele meldingen binnen en ook ervaar ik hen direct tijdens de seminars. Ik ben overweldigd over de werkwijze van de behandeling van “in het Veld getild worden.” Dit is werkelijk een prachtig stuk gereedschap voor onze reis naar Huis. Wij dienen dit alleen nog maar te gebruiken!

Ook is het zeer geliefd en aanbevelenswaardig om vaker je hand op het hart te leggen. Dit versterkt ons lichaamssysteem en onze verbinding met dat wat wij werkelijk zijn.

En – wie of wat ons altijd weer uit het “zogenaamde” midden houdt – de hand op het hart loutert en stabiliseert onze afstelling op de Aarde.

Velen van ons bemerken ook bij deze kleine (be)handeling hoe de energie van dit Goddelijk Veld werkt. Misschien voelen wij een licht gekriebel of hebben het gevoel van oneindig en onbegrensd te zijn. Of denken wij te zweven en zelfs eventjes in een hoger vibrerend gebied te zijn. En na een tijdje met de hand op het hart voelen wij ons heel goed.

Dat wat ons belast is dan niet meer van belang. Soms krijgen wij met dit goddelijk gevoel een idee voor het oplossen van een probleem. Ik kan jullie deze gereedschappen van harte aanbevelen. Zij zorgen er namelijk ook voor dat ons goddelijk kanaal in de Hogere Gebieden wordt geopend.

Op deze manier leren wij met de meesters, de engelen en ons Hoger Zelf in verbinding te komen. En ook leren wij om telepathisch te communiceren. Dit verandert het leven werkelijk heel erg.

Nu hoop ik met deze regels enkelen van jullie, lieve lezers, te inspireren om deze gereedschappen ook bij jullie werk toe te passen. Officieel of zonder het officieel te maken, misschien gewoon alleen maar privé, want genezers zijn wij allemaal.

Misschien krijgt een van jullie hierdoor een zetje om eindelijk een bordje naast de deur te hangen waarop staat: “Goddelijk geneestherapeut met directe toegang tot het Scheppersniveau.”  Hoe zou dit zijn?

Hierbij past het volgende citaat heel goed:
„Als de Wind der Verandering waait, bouwt de een muren en de ander windmolens”. (Chinees spreekwoord)

Voor allen die er niet bij kunnen zijn op reis of tijdens een seminar zijn er altijd nog de kosteloze maandelijkse channelings die van internet gedownload kunnen worden. Het is niet alleen informatie die wordt gegeven, maar het is ook een flink energiepakket waarmee wij verder kunnen in het leven.

De traditie om hierbij ook meteen een channeling te voegen willen “wij” graag voortzetten. Degenen voor wie dit nieuw is beveel ik gaarne aan om deze boodschap uit te printen en even gemakkelijk op de sofa te gaan zitten en er diep in te duiken.

Vandaag zou ik Saint Germain of Kryon willen spreken:

Groeten van God, lieve vrienden.

Er is veel aan de hand op Aarde. Ik Ben Saint Germain. Er is veel aan de hand, nietwaar? Kunnen jullie je focus behouden? Zijn jullie goed uitgerust voor deze moeilijke tijden? Wat zijn moeilijke tijden? Een goede vraag. Dat zijn tijden die jullie zelf scheppen. Ja, zo is het.

Voor het aardse verstand is het onbegrijpelijk dat er meerdere werelden zijn, parallelle werelden, en dat er vele eigen zelven zijn, net zoals jullie dit zelf beslissen. Een voorbeeld: Je hebt er voor dit leven voor gekozen om een huwelijk te hebben zonder nauw partnerschap. Je had er ook voor kunnen kiezen om dit niet te doen. Beide beslissingsmogelijkheden hebben hun waarschijnlijkheidsniveau.

Zoals elke gedachte een fysieke grondslag is en als die goed wordt gevoed, zich manifesteert. Daarmee wil ik zeggen dat er vele niveaus zijn waar er mogelijkheden zijn. Stel je gewoon voor dat jij er nog een keer bent, en nog een keer, en nog een keer, al naar gelang je daarvoor hebt gekozen en waarmee je de ideeën of het aangebodene die ter beschikking staan, met energie voedt.

Misschien heb je, om bij het partnerschap te blijven de gedachte van het alleen zijn, veel in je laten opkomen en hem daardoor gevoed om daarna een leven in tweevoud te wagen.

Maar ook het andere wordt geleefd, het heeft energie en het wordt als een andere waarschijnlijkheid geleefd. Is dit gek? Nee, dit zijn de kwantum-fysische bevindingen die de mensen steeds meer zullen bezighouden.

Jullie leven met je huidige focus je aardse leven zoals jullie denken dat dit dient te zijn. Hoe zou het zijn als jullie eens gaan kijken of de focus nog wel de juiste is? Dit hoeft natuurlijk niet over je partnerschap te gaan, het kunnen ook kleine dingen zijn die jullie bezighouden. Misschien leggen jullie je focus wel op het weggaan van Groot Brittannië uit de EU? Waarom? Is het belangrijk? Voor wie?

Voor degenen die dit willen leven, die het als mede-basis voor hun leven kiezen. Wie zich daarmee niet bezighoudt geeft dit ook geen voeding. Dit heeft niets met domheid of achteloosheid te maken. Het is een kosmische waarheid dat in dit tijdraam het leven wordt geleefd waar de mens zijn focus op richt.

Stel je eens voor dat er mensen zijn die onder ons leven, die geen krant lezen, geen TV kijken, geen gsm hebben, enzovoorts, en die helemaal op hun innerlijk vertrouwen. Zij zullen weten wat zij moeten weten. Zij weten heel weinig van wat er in de kranten staat, maar zij zijn wel geïnteresseerd in dingen die op hun eigen leven betrekking hebben en die zij nodig hebben. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat als de rivier het land rondom hen overstroomt, zij nog droog zitten. Hoe dit kan? Omdat hun leven zich aanpast aan hun focus. Dit wilde ik jullie gewoon weer eens aanreiken, een pakket om over na te denken om je bewustzijn uit te breiden.

Er zullen steeds meer mensen zijn die hun leven doelbewust leiden, anders dan de manier waarop de zogenaamde massa collectief leeft!

Een leven in het leven. Een parellelwereld in de zogenaamde aardse wereld. Wat is jullie focus? Zo zal je leven zijn!

In die zin buig ik voor jullie, steeds jullie dienaar.

Ik Ben Saint Germain

Heel veel dank aan Saint Germain. Bij het nogmaals doorlezen van deze boodschap ben ik mij er weer van bewust geworden dat tussen de regels door veel energie, maar ook sleutels verborgen zijn.

Zij bemoedigen ons om ons nader met deze thema’s bezig te houden. De vragen die daarbij opduiken kunnen wij met behulp van ons eigen Hoger Zijn zelf beantwoorden. Alle antwoorden zijn er al, wij moeten hen alleen oproepen.

Dit gaat beter als wij ons in deze energie bevinden. Nu, hier, op dit moment van het lezen. Veel vreugde bij het duiken in deze boodschap!

PS: Natuurlijk staat Saint Germain ook voor vragen ter beschikking.
Ik wens jullie allen een krachtige en vredige tijd!

Hartelijke groeten,
Barbara Bessen en Team