Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

zondag 25 september 2016

Steve Beckow: Aartsengel Michaël over de Aanvaarding van Moeder’s Overvloed. / 24 september 2016

Steve Beckow:
Aartsengel Michaël over de Aanvaarding van Moeder’s Overvloed.
24 september 2016

Steve: Ik ging heen en weer of ik dit wel of niet dit zou posten. Het klinkt wat zelf-dienend.

Maar, zoals ik bevestigde met AEMichaël in dezelfde reading, word ik gebruikt als een (vrijwillig) onderwerp en dus kan ik het nieuws van succes niet weghouden omdat ik me zorgen maak over het klinken van zelf-verkoping. Als ik dit doe zou de hele ethnografische hoeveelheid hier niet zijn en de waarde ervan gaat dan eveneens naar beneden.

Misschien moet je dit horen, als je dat wilt, dat het aan jou werd gericht omdat hij zegt dit herhaaldelijk, of misschien niet direct, dat het zo is. Dank aan Dana voor onze transcriptie.


Aartsengel Michaël: Welkom. Welkom aan jou, mijn geliefde broeder in blauw, stralend in ieder geval, vandaag en de meeste dagen. Ja, er zijn wat hordes hier en daar maar, in het geheel, mijn lieve vriend, doe jij het goed!

En het is belangrijk, boven en beneden, dat je dat niet alleen erkent maar dat je jezelf er een verdienste aan geeft. Ja, jij bent gevuld met de straling van de Moeder, de Vader, de Ene, maar dat hebben we allemaal. (1)

Er is een nieuwsgierigheid die soms – nou, vaak eigenlijk – gebeurt in het menselijke rijk en dat zijn de geschenken, de overvloed, de wonderen van de Moeder die letterlijk op de drempel liggen, boven (en verderop) de penetratie die gebeurt bij iedereen.

Maar alhoewel de overvloed van de Moeder op de drempel ligt van veel menselijke wezens, eerder dan die deur te openen en de geschenken die geboden zijn naar binnen te brengen, zeggen velen gewoon: “Oh, nee dank je. Vandaag niet.” Jij doet dat niet.

Steve: Nou, ik ben hongerig naar de geschenken.


AEM: Ja, dat ben je en als je loopt, (2) als je op je bed ligt, (3) als je schrijft, als wij schrijven (4) is wat je zegt: laat de geschenken maar stromen en jij opent je hart om ze te ontvangen, mijn vriend, jij krijgt meer dan je ooit zult weten.

Ja, iets ervan verankert zich van binnen in wat je denkt dat je geweten is, de variaties van bewustzijn in je, en iets ervan doet dat niet maar dat geeft niet.

Omdat een open hart is wat echt telt, omdat dát de deuropening is. Dat is het portaal. Dat is het rijk waar doorheen al die geschenken deel van je worden.

Dus zelfs als je denkt dat er dingen misschien niet snel genoeg gebeuren (en ik zal daar met je mee instemmen en daar praten we nog over) jij, mijn geliefde broeder jij gaat verder en transformeert je. Nu ik zeg dit niet op een of andere manier van zelf belang, of dat dit alleen over jou gaat. Want zoals je goed weet, dat is niet zo. (5)

Maar als je je portaal naar je hart opent, als je zegt: Ik accepteer de geschenken met blijdschap en grandeur, is er dat wat er gebeurt dat je een nieuw paradigma neer zet voor de menselijke wezens. Dus dan zend je een waarschuwing, als het ware, aan al die menselijke wezens die zeggen: “Oh nee, dank je, vandaag niet.”

Jullie veranderen het energieveld, het weefsel, de tapisserie, het ontwerp van het menselijk collectief. Dus onderschat het werk dat je doet niet, niet, niet alleen door wat je denkt of zoals dat gezien wordt in het tastbare rijk, maar ook in het ongeziene rijk.
Nu, waar wil je mee beginnen?

Voetnoten
(1) Merk hoe hij de aandacht van me wegtrekt en naar ons allemaal. Dit is het eerste indirecte commentaar dat me overhaalde dat hij wil dat dit gepost wordt en dat het stuk ervan wijdverspreid wordt en toepasbaar is voor lichtwerkers, lichthouders, activisten enz.

(2) Ik heb er een oefening van gemaakt om heel langzaam te lopen – op een tempo van filosofen – langs de straten waar ik tegenwoordig woon, die enorme schaduw brengende sparren heeft aan beide zijden, zoals een kathedraal. AEM’s benaming hiervan is een bewijs aan iemand die sceptisch is of die spreekt. Ik zet in mijn denken twee dingen neer die hij tegen me gezegd heeft (1) Lief hart, weet jij tot wie je spreekt?” (2) En bij een andere gelegenheid: “Ik kan je niet beschermen, niemand kan dat.” Ik viel in slaap en moet wakker blijven voor aan wie het is waar ik tegen spreek.

(3) Ik breng veel tijd door liggend op mijn bed en mediteer. Opnieuw laat hij me zien dat hij dit weet.

(4) Dat is interessant. AAM heeft zojuist bevestigd dat "wij" schrijven. Dat bouwt vertrouwen op.

(5) Dus wat hij over mij zegt kan gezegd worden over vele, vele lichtwerkers.