Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

maandag 26 september 2016

Kryon: Vraag en Antwoord 757: Hoe groot is God? / 26 september 2016 / Lee Carroll


757: Hoe groot is God?
26 september 2016 / Lee Carroll
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

VRAAG: Lieve  Kryon, mijn zoon vroeg mij gisteravond: “Zijn er meer zandkorrels op de stranden van de Aarde of zijn er meer sterren die aan de hemelen staan? Welk antwoord kan jij mij hierop geven? Mijn zoon opent zich momenteel voor het hogere! Wat is hierop jouw antwoord? Mijn intuïtie vertelt mij dat er van beide een oneindig aantal is, zodat dit ontelbaar is. Heb ik gelijk? Als iemand deze vraag zou kunnen beantwoorden ben jij dit wel.

ANTWOORD: Er is altijd een gekwalificeerde numerieke waarde voor alles, zelfs voor het aantal entiteiten dat samen God vormt. Het antwoord is echter hoe jij dit zelf wilt kwalificeren. Hoeveel zandkorrels zijn er waar? Op Aarde? In jullie zonnestelsel? Overal? In welke dimensie?

Laten wij aannemen dat jullie zon het als “op Aarde” kwalificeert. Het antwoord is dan dat er meer sterren aan de hemelen van jullie zichtbare Universum staan dan er zand op de gehele Aarde is. Nog overweldigender dan dat is misschien dit: Er zijn meer deeltjes van God dan er sterren zijn en toch kent de “familie” hen allemaal.

Jullie zijn EEN en God zou zonder jou God niet zijn.

Kryon