Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

dinsdag 20 september 2016

Kryon: Vraag en Antwoord 754: DNA-verandering – hoe weet ik dat dit zo is? / 20 september 2016 / Lee Carroll


754: DNA-verandering – hoe weet ik dat dit zo is?
20 september 2016 / Lee Carroll
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

VRAAG: Lief inspiritmagazine-team, ik heb onlangs het DNA-veranderingsproces uitgevoerd dat werd weergegeven op de homepage van Jan Tober. Hoe weet ik of dit werkte of niet, omdat alles wat ik heb gemerkt slapeloze nachten waren.

ANTWOORD: Hier is een spirituele stelling - een absolute: Steeds als jullie een proces uitvoeren en daarbij pure intentie gebruiken, is dit proces al volbracht. Wat daar moeilijk aan is, is dat jullie geen inter-dimensionale richtlijnen hebben om te “zien” wat er in werkelijkheid gebeurde.

Jullie zijn gewend aan feedback in 3D en er is over deze spirituele dingen maar zeer weinig van dit soort bewijzen te zien. De slapeloze nachten zouden een goede aanwijzing hebben moeten zijn dat er iets gebeurde.