Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

maandag 19 september 2016

Kryon: Vraag en Antwoord 753: Kunnen wij DNA-veranderingen zien? /19 september 2016 / Lee Carroll


753: Kunnen wij DNA-veranderingen zien?
19 september 2016 / Lee Carroll
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

VRAAG: Lieve Kryon, in mijn werk kijk ik feitelijk naar het menselijk DNA – de chromosomen – die zichtbare manifestaties zijn van ons DNA. Jij hebt gezegd dat er veranderingen in het DNA zullen zijn als het wordt geactiveerd voor hogere vibraties.

Zal ik in staat zijn om deze veranderingen te “zien?” Ik zou het heerlijk vinden om de veranderingen te ontdekken en te weten dat dit activeringen zijn en niet een of andere abnormaliteit.

VRAAG: Lieve Kryon, Ik heb een boek gelezen van Anne Brewer dat De Kracht van Twaalf heet en het activeerde mijn voorstellingsvermogen. Hoeveel van deze DNA-her-codering is waar? Zij heeft het over verschillende niveaus, van genetische ingenieurs, over Galactische Raden en hun werk aan onze astrale lichamen. Ben ik vrijpostig als ik om wat meer informatie over DNA vraag?

VRAAG: Lieve Kryon, Ik heb jouw leringen pas onlangs ontdekt maar ik vind hen fascinerend en hartverwarmend – dank je wel.