Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

zaterdag 17 september 2016

Kryon: Vraag en Antwoord 751: Welk voedingspatroon? / 16 september 2016 / Lee Carroll


751: Welk voedingspatroon?
16 september 2016 / Lee Carroll
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

VRAAG: Ik ben onlangs begonnen met het lezen van wat Kryon-materiaal en ik vind het een van de meest comfortabele channelings die ik heb gelezen. Ik dank jou daarvoor heel hartelijk.

Hier zijn mijn vragen: Met respect voor diëten heb ik onlangs veel onderzoek daarnaar gedaan. Allereerst het op Ayurveda gebaseerd vegetarisme en dan macrobiotisch veganisme, daarna vegan rauw voedsel en dan paleo-gebaseerd rauw voedsel (dat wil zeggen, rauw voedsel dat ook vlees omvat) enzovoorts.

Ik kreeg het feitelijk nooit voor elkaar om welk dieet dan ook lang vol te houden, het ging meer om er een nieuw licht op te laten schijnen en perspectief toe te voegen aan wat ik eet. Maar door al deze zaken werd ik op de lange termijn alleen maar verward omdat het erop lijkt dat onze spijsvertering zoals die van een kat is, onze tanden hetzelfde zijn als die van omnivoren (alleseters) en het er toch op lijkt dat onze maag niet was ontworpen om granen en rauwe groenten te verteren.