Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

donderdag 15 september 2016

Kryon: Vraag en Antwoord 750: Depressief. / 15 september 2016 / Lee Carroll


750: Depressief.
15 september 2016 / Lee Carroll
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

VRAAG: Lieve Kryon, het voelt alsof er mijn hele leven een donkere deken over mij heen ligt. Wat ik ook doe, of hoezeer ik probeer om een verandering in mijn leven te medescheppen, het lijkt erop dat ik in kringetjes rondloop en ik daar niet uit kan breken. Ik wil van spoor veranderen in mijn realiteit maar er is blijkbaar iets dat ik verkeerd doe. Kan jij mij alsjeblieft vertellen wat het juiste ding is wat ik moet doen?

VRAAG: Lieve Kryon, Ik ben Lichtwerker en mijn belangrijkste ideaal is vrijheid voor anderen en mijzelf. Ik claim elke dag mijn kracht om te manifesteren, maar er lijkt niets in mijn leven te werken. Wat doe ik verkeerd, beste vriend?

ANTWOORD: Het is tijd om te stoppen met proberen en gewoon te gaan “doen”. Velen van jullie zijn op deze planeet geboren met een hoge energie, maar binnen de lage vibratie van de Aarde. In dit scenario werkt er niets. Velen van jullie zitten in deze situatie zodat jullie, als de nieuwe energie zich laat zien, die zullen herkennen en een zucht van verlichting zullen slaken. Jullie zullen die zien als “van jullie” en ermee gaan werken. Als jullie echter voelen dat er geen hoop is zullen jullie nooit manifesteren binnen de energie waarop jullie hebben gewacht.