Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

maandag 5 september 2016

Kryon: Vraag en Antwoord 742: Kan ik gewicht verliezen? / 5 september 2016 / Lee Carroll


742: Kan ik gewicht verliezen?
5 september 2016 / Lee Carroll
Vertaald uit het Engels door Henk Steur

VRAAG: Lieve Kryon, Ik ben zeer bezorgd over het excessieve gewicht dat ik in de laatste drie jaar heb gekregen. Ik zie het zo dat de magnetische rasters die nu op hun plaats zijn de potentie hebben om dit gewicht te verhogen omdat ik niet langer zoveel energie in mijn fysieke lichaam vast moet houden. Heb jij enig commentaar of aanmoediging met betrekking tot dit gewichtsonderwerp? Is er een manier om deze 40 pond overgewicht kwijt te raken?

ANTWOORD: Lieverd, jij hebt gelijk met alles wat jij zegt. Het is inderdaad tijd om deze onbalans te corrigeren maar het is er wel een die in jouw oorspronkelijk opzet was meegenomen. Begin met het spreken tegen jouw cellen over dit gewicht. Visualiseer jezelf dan met het lichaam dat jij verlangt en verdient. Deze dingen zullen feitelijk beginnen om jouw metabolisme te veranderen en dit geldt ook voor de genetische delen binnen jouw DNA die honger en trek controleren. De soorten voedsel die jij verlangt zullen ook veranderen.