Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

zondag 25 september 2016

Kryon: Leef in het Hier en Nu! / 23 september 2016 / Barbara Bessen

Kryon:
Leef in het Hier en Nu!
23 september 2016 / Barbara Bessen
Vertaald uit het Duits door Henk Steur

Lieve seminar en reisvrienden!

Terwijl ik dit hier schrijf kijk ik naar de groene weiden en velden. Zachtgroene bomen completeren het beeld. Ik woon sinds het begin van dit jaar in het “Holsteiner Zwitserland”. Een prachtig, lieflijk landschap, een beetje heuvelachtig – zoals de naam het al zegt. Ik heb het gevoel van het behoorlijk ruwe klimaat van de nabije Oostzee in een zachtere omgeving te zijn gekomen. Het gebied heeft vele kleine meren, is zeer rustig en zoals men van het plattelandsleven zegt: Hier gaan de klokken langzamer. Daar geniet ik van.

Want sinds enige weken schijnt er nog een grote golf met Goddelijk Kracht uit het centrum van het Melkwegstelsel nog sterker te werken. Ik merk dit aan een lichte gerichtheid en ook aan een beetje merkbare duizeligheid op sommige dagen. Zoals een wolk die voorbij zweeft. Ook voel ik af en toe een lichte vermoeidheid.

Alles is zo alsof ik niet helemaal aanwezig ben. En als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik op de leeftijd van lichte vergeetachtigheid kom. Eigenlijk is het heerlijk om niet alles meer te weten wat men heeft beleefd. Maar als het om de korte termijn gaat, gaat dit niet meer zonder iets te vergeten.