Gods liefde - wat jullie altijd al hebben geweten, dat diep binnenin jullie zelf is - omhult alle levende wezens in Zijn goddelijke omhelzing. Nu zijn jullie op het punt om de realiteit te ervaren van dat meest verfijnde gevoel dat jullie erfenis, jullie goddelijke voorrecht en jullie geboorterecht is. Het is liefdevol voor jullie bereid en in een toestand van absolute perfectie in de zekere wetenschap dat jullie zouden terugkeren om het op te eisen, en dat het klaar zou zijn voor jullie op het afgesproken moment.

SAUL

zaterdag 24 september 2016

Aartsengel Michael over Hamsteren / 22 september 2016 door Steve Beckow

Aartsengel Michael over Hamsteren
22 september 2016 door Steve Beckow

Geruchten vliegen heen en weer over tijdelijke bank sluitingen en de noodzaak om te overleven gedurende x weken en daar voorraden voor in huis te halen.

Ik vroeg Aartsengel Michael in mijn laatste lezing met hem via Linda Dillon, 2 september 2016, of het nodig is om te hamsteren.

Steve: Het idee dat we een voorraad moeten aanleggen om een maand van te kunnen leven, is dat juist?

AEM: Het is niet juist. Dit is de angst ....

Je ziet de oude patronen naar de voorgrond treden. Waar jullie getuigen van zijn is van degenen die zeer duidelijke herinneringen hebben, van de Huidige en lange geschiedenis van slavernij, zeggen de "meesters" - en dat neemt vele vormen aan, cabal, Illuminatie, degenen aan de macht, degenen waar Ik het niet mee eens ben - gaan mij nare dingen aandoen en daarom moet Ik een wereld van extreme bescherming binnengaan, zodat ik me kan verbergen.

Nu op datzelfde moment zeggen jij en wij dat er enorme verandering is. De lente is al gekomen. De sluisdeuren zijn open. 
De nieuwe paradigma's zijn verankerd. De harten van mensen worden groter. Jullie systemen verschuiven. Jullie zijn in afwachting van zegeningen van alle soorten.

Er is een tweedeling hier, die van de oude dualiteit polariteit is. Er zijn dus mensen die zeggen: "Ja, we nemen deel aan het nieuwe en niettemin ben Ik echt bang en ga ik ga weg om me te verbergen ."


Dat is niet de taak of het pad van lichtwerkers.

Zijn er tekorten in bepaalde gebieden van jullie planeet. Ja, en zijn er voor een zeer lange tijd.

Maar het doel van deze veranderingen waar we zeer actief over spreken en waar we allemaal met jullie aan werken - jullie als het implementatieteam, wij als jullie backup - is positief. [Jullie zijn niet bedoeld] om in elkaar gedoken in een hoek te hamsteren. Dat is van het oude.

Dus het openen van deze sluizen betekent dat de middelen, en de politieke middelen - en ik gebruik dat in de kleine "P" politiek - om ervoor te zorgen dat er voedsel beschikbaar is voor iedereen. Een zeer praktisch voorbeeld.

Dus als jullie hamsteren, is datgene wat jullie doen het oude versterken - dat jullie in nood zijn, dat jullie niet kunnen creëren, dat jullie het niet kunnen manifesteren.

Het is altijd verstandig om water en wat te eten bij de hand te houden, gewoon voor het geval je de dag wilt doorbrengen in een rustige reflectie. Maar hamsteren heeft geen zin. Wij moedigen jullie niet daartoe aan. Het is niet wat nodig is.


Vertaling: wakkeremensen.blogspot.nl